دوره تخصصی «مدیریت فرایندهای کسب و کار» برگزار شد
۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۱
دوره تخصصی آموزشی آشنایی با سیستم‌های مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPMS) با هماهنگی آکادمی آموزشی bpm توسط مدیریت مرکز آموزش ضمن خدمت کارکنان در سالن سمینار این مدیریت برگزار شد.
به گزارش آستان نیوز، در این دوره تخصصی که با حضور جمعی از کارشناسان مدیریت های حوزه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی برگزار شد، مهندس محمد رمضانی درباره فرایندهای تاثیرگذار در روند کسب و کار مطالبی را ارائه کرد.
وی در این دوره آموزشی، سرعت و صحت انجام فرآیندهای کسب ‌و ‌کار را جزو اهداف اصلی مدیریت در هر سازمانی عنوان کرد که در صورت انجام دقیق و به موقع این فرایند، در کنار رضایت‌مندی ذینفعان سازمان، موفقیت سازمان را نیز به دنبال خواهد داشت.
رمضانی، عدم پایش مناسب فرآیندها در هنگام رشد را عامل خارج شدن آن از حالت بهینه عنوان کرد و این امر را عاملی در کاهش بازدهی سازمان دانست.
وی گفت: مدیریت فرآیندهای کسب ‌و‌کار، در تلاش برای بهبود عملکرد در ساختار مستمر است و لذا می‌توان آن را به عنوان عملکردی مثبت در فرآیندها توصیف کرد. 
محمد رمضانی، توسعه و تعالی سازمانی، ایجاد مزیت رقابتی و جریان ارزش پایدار، جلب رضایت مشتریان، چابکی سازمان و فرایندهای سازمانی، یکپارچه سازی سازمان و فرایندهای سازمانی را برخی از نتایج حاصله از پیاده سازی مدیریت فرایندها عنوان کرد.
وی ادامه داد: در این مدیریت مجموعه‌ای از رویکردهای مدیریتی و فناوری مدرن به نحوی منسجم، هماهنگ و ساختار یافته برای درک و مستندسازی، مدل‌سازی، تحلیل و بهبود مستمر فرایندهای کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد.
 
افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید