توزیع مویرگی محصولات غذایی رضوی در سراسر کشور

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۲:۰۲
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی از توزیع مویرگی محصولات غذایی رضوی توسط نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور خبر داد.
حمید‌رضا اصیلی در گفت و گو با خبرنگار آستان نیوز بیان کرد: نمایندگی‌های شرکت در سه بخش کلی، جزئی و شهر مشهد برای پخش و توزیع محصولات غذایی رضوی فعالیت می‌کنند که در حالت کلی و سراسری دو نمایندگی پخش قاسم ایران و پخش البرز، حدود 24 شهر و 21 استان کشور را زیر پوشش دارند و به صورت مویرگی در تمامی استان‌های کشور در حال توزیع محصولات هستند.
وی ادامه داد: نمایندگی‌های جزئی شرکت نیز شامل 12 نمایندگی در تعدادی از استان‌ها و شهرها است که در مجموع می‌توان شهرهایی چون تهران، خراسان رضوی، همدان، اصفهان، کرمان، خوزستان، مرکزی، سمنان، مازندران، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، هرمزگان، یزد، کرمانشاه، گلستان، اردبیل، البرز، کردستان، زنجان و سیستان و بلوچستان را نام برد.
مدیرعامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی افزود: این شرکت همچنین در شهر مشهد 4 نماینده برای توزیع محصولات خود دارد.
اصیلی با اشاره به نمایندگان جدید این شرکت در سال 1397 گفت: سال گذشته نمایندگانی در استان‌های تهران، خوزستان، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، هرمزگان، یزد، کرمانشاه، گلستان، اردبیل، البرز، کردستان و دو شرکت پخش البرز و قاسم ایران فعالیت خود را با شرکت غذایی رضوی آغاز کرده‌اند.
وی ادامه داد: همچنین سعی شده تا با قیمت‌گذاری مناسب، ارائه خدمات به موقع و در نظر گرفتن سود متعارف برای نمایندگان، آن‌ها را برای همکاری با شرکت راغب کنیم.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های غذایی رضوی درباره برنامه‌های این شرکت برای افزایش نمایندگی‌ها در سال جاری تصریح کرد: در این راستا برنامه‌هایی همچون اعطای تخفیفات ویژه، افزایش کیفیت محصولات شرکت، کاهش قیمت محصولات نسبت به سایر رقبا و ارائه تبلیغات جدید در دستور کار قرار دارد.
اصیلی ادامه داد: معتقد هستم اقداماتی همچون پرداخت به صورت اقساط، گسترش سبد محصولات، تقویت مدیریت ارتباط با مشتریان و تحویل سریع و به موقع اقلام درخواستی، می‌تواند نقش به سزایی برای افزایش و بهبود عملکرد نمایندگان داشته باشد.
وی با اشاره به تعامل صورت گرفته با نمایندگی‌های شرکت خاطرنشان کرد: برای این منظور اقداماتی مانند پاسخگویی به تمامی تماس‌های نمایندگان، به حداقل رساندن انتظار مشتریان، ایجاد انگیزش فروش و اعطای تخفیفات ویژه به نمایندگی‌ها و نیز کمک در هزینه حمل کالاهای ارسالی انجام شده است.
برچسب ها:
پیوست ها:
منابع:
افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود