سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی:

خدمات الکترونیکی پرتال معاونت اداری و پشتیبانی، موجب تسهیل فرآیندهای سازمانی می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۰
سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی گفت: ارائه خدمات محوری با دقت و سرعت مناسب یکی از مهم‌ترین رویکردهای معاونت اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی بوده و خدمات الکترونیکی پرتال فرآیندهای سازمان را تسهیل می‌کند.

به گزارش آستان نیوز، مهدی عالی گلستان در جلسه هم‌اندیشی مدیران حوزه معاونت اداری و پشتیبانی که در محل سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های معاونت اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی تسهیل ارائه خدمات مناسب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کارکنان بوده و ضروری است با به‌کارگیری بهینه از امکانات و بهره‌مندی از ابزارهای نوین الکترونیکی ارائه خدمات به کارکنان را تسهیل کنیم.
وی ادامه داد: خدمات محوری یکی از مهم‌ترین رویکردهای معاونت اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی است و این امر با رسانه پرتال اجرایی می‌شود.
گلستان افزود: پرتال معاونت با الکترونیکی نمودن فرآیندهای سازمان در قالب سامانه‌هایی مانند مناقصات، آرشیو دیجیتال چندرسانه‌ای، درخواست مساعده، دریافت فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری‌بگیران، درخواست کالا، شارژ مجتمع آبی، رسیدگی و بررسی نیازهای مخاطبان به‌ویژه کارکنان را تسهیل و تسریع کرده است.
سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی با اشاره به بازده مطلوب خدمات و اقدامات صورت گرفته در حوزه اطلاع‌رسانی الکترونیکی این معاونت افزود: مدیران مجموعه در انعکاس موضوعات خبری و نیازسنجی فرایندهای قابل مکانیزه شدن در بستر پرتال باید هم‌افزایی داشته باشند.
وی تصریح کرد: پرتال معاونت اداری پشتیبانی آستان قدس رضوی در سایه تعامل، همکاری و هماهنگی با صرف حداقل هزینه گام‌های ارزنده‌ای در گسترش مبانی آموزشی، انتقال آموزه‌های اداری و اخلاقی، گسترش نظم و انضباط اداری، توجه به موضوعات سازمان، رعایت غبطه وقف، آشنایی همکاران با آئین‌نامه‌ها و ضوابط اداری، سیاست‌های ابلاغی و منشور هفتگانه و سایر نیازهای جامعه هدف به‌ویژه ارتباط با کانون خانواده بزرگ رضوی و بازنشستگان برداشته است.
گلستان افزود: پورتال معاونت اداری و پشتیبانی توانسته با درج مقالات علمی، خبری، گزارش و مصاحبه به همراه سایر نیازهای اداری همکاران محترم و همچنین مخاطبان خارج از آستان به نحو شایسته‌ای ارتباطات سازمان با همکاران را به‌عنوان مخاطبان اصلی و در ادامه زائران و مجاوران برقرار کند.

پیوست ها:
منابع:
افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود