امکان استفاده مشتریان از خدمات کارگزاری رضوی از طریق تماس تلفنی

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۰
مدیر عامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی گفت: امکان استفاده تمامی مشتریان از خدمات این کارگزاری از طریق تماس تلفنی وجود دارد.

یوسف پاشانژاد در گفت و گو با آستان نیوز درباره کال سنتر یا سامانه معاملات با استفاده از مركز تماس بیان کرد: مرکز تماس‌(کال سنتر) مجموعه‌ای از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهایی است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از طریق تماس تلفنی از خدمات شرکت کارگزاری رضوی استفاده کند.
وی ادامه داد: تمامی خدمات ارائه شده از سوی کارگزاری به غیر از اخذ کد بورسی، از طریق سامانه مرکز تماس به مشتریان ارائه می‌شود.
مدیر عامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی افزود: امکان سفارش خرید یا فروش اوراق بهادار و اطلاع از دریافت مانده دارایی اعم از اوراق یا مانده ریالی نزد کارگزاری از جمله خدماتی به شمار می‌رود که مشتریان می‌توانند با استفاده از خدمات مرکز تماس، از آن بهره‌مند شوند.
وی اطلاع از آخرین قیمت اوراق بهادار، امکان مشاهده درخواست مانده ریالی نزد کارگزاری و... را بخشی دیگر از مزایای این سامانه عنوان کرد.
پاشانژاد با اشاره به مخاطبان این سامانه خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که حداقل 18 سال سن دارند و دارای منع معاملاتی نباشند می‌توانند نسبت به افتتاح حساب معاملات کال سنتر اقدام کنند.
وی ادامه داد: هر چند تمامی افراد می‌توانند از امکانات سامانه استفاده کنند، اما مخاطبان اصلی آن اغلب کسانی هستند که به هر دلیل امکان استفاده از سامانه‌های آنلاین و آفلاین را نداشته و نیز امکان مراجعه حضوری را نیز ندارند. 
پاشانژاد تأکید کرد: در واقع افرادی که به دلیل عدم آشنایی با اینترنت در سامانه‌های آنلاین و آفلاین عضو نیستند، مهم‌ترین گروه مخاطب سامانه مرکز تماس را به خود اختصاص داده‌اند.
شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی درباره نحوه استفاده از سامانه معاملات با استفاده از مركز تماس تصریح کرد: متقاضایان برای دریافت خدمات مرکز تماس کارگزاری می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد مرکز تماس کارگزاری و پر کردن فرم‌های مربوط به قرارداد خدمات مرکز تماس، از امکانات این سامانه بهره‌مند شوند.

برچسب ها:
پیوست ها:
منابع:
افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود