طی سال 98 صورت گرفته است؛

راه اندازی واحد ارتباط با مشتری در شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۲
مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان زیر مجموعه سازمان اقتصادی رضوی از راه اندازی واحد ارتباط با مشتری در این شرکت طی سال جاری خبر داد.

علی فدیشه ای در گفت و گو با آستان نیوز بیان کرد: این اقدام در راستای حفظ ارتباط با مصرف کنندگان و اطلاع از سلیقه اقشار مختلف از انواع تولیدات شرکت با حضور افرادی از واحد بازرگانی و کنترل کیفیت انجام شده است.
وی ادامه داد: این واحد در قالب برنامه ای مدون و به صورت حضوری و تلفنی، نسبت به جمع آوری نظرات مشتریان، تحلیل و همچنین عملیاتی شدن آن‌ها اقدام می کند.
مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان افزود: ضمن اینکه یکی از اهداف حضور در نمایشگاه بین المللی نساجی تهران، حفظ ارتباط با مشتریان قدیمی است.
وی بهبود توانایی شرکت در جذب و حفظ مشتریان را از جمله مزیت‌های واحد CRM عنوان کرد و گفت: این امر همچنین باعث بهبود خدمات رسانی بدون افزایش هزینه در نتیجه افزایش بیش از پیش مشتریان می‌شود.
فدیشه ای ادامه داد: کاهش هزینه های بازاریابی و فراهم كردن شرايطی برای خرید مجدد مشتري، بخشی دیگر از این مزایا به شمار می‌رود.
وی با اشاره به بازخورد و استقبال مشتریان از پارچه های تولیدی این شرکت خاطرنشان کرد: پارچه های تولیدی در کارخانه نخریسی و نساجی خسروی خراسان به عنوان شاخص کیفیت در بازار مطرح بوده است، به گونه ای در دوره های رونق بازار تولید با توجه به استقبال چشمگیر عموم این واحد پاسخگوی نیاز مشتریان نیست.
فدیشه ای، گستره فروش پارچه های تولیدی این شرکت را بیشتر شهرهای اصفهان، تهران، کاشان، یزد، تبریز و مشهد عنوان کرد.
وی درباره برنامه های شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان در خصوص تولید انواع پارچه در سال جاری به منظور بالا بردن استانداردها، تجهیز دستگاه ها، تنوع محصولات، بالا بردن کیفیت محصولات، علم آموزی کارکنان بیان کرد: در سال جاری برنامه های آموزشی برای کارکنان به منظور بافت های جدید و مطرح در دستور کار قرار گرفته شده است.
فدیشه ای ادامه داد: علاوه بر این تولید بافته ایی با طرح های جدید و پیچیده به لحاظ تکنیکی در برنامه تولید قرار داده شده است.
مدیرعامل شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان افزود: ضمن اینکه تولید آزمایشی محصولات جدید با ماشین‌های فعلی برای کسب آمادگی در مواجهه با شرایط و تغییرات بازار در دوره رکود واحد ریسندگی انجام شده است.

پیوست ها:
منابع:
افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود