طی 7 ماه نخست سال 1398 صورت گرفت؛

بهره‌مندی 430 نفر از خدمات کارگزاری رضوی از طریق سامانه تماس تلفنی

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۴۰
مدیر عامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی گفت: طی 7 ماه نخست سال جاری، 430 نفر از خدمات این کارگزاری از طریق سامانه تماس تلفنی استفاده کردند.

یوسف پاشانژاد در گفت و گو با آستان نیوز بیان کرد: سامانه مرکز تماس کارگزاری رضوی در سال 1392 آغاز به کار کرد و تاکنون نقش مهمی در ایجاد شفافیت، منظم کردن امور و جلوگیری و رفع بسیاری از مشکلات ناشی از اشتباهات کلامی داشته است.
وی ادامه داد: این سامانه همچنین قابلیت ضبط تمامی مکالمات ورودی و خروجی به صورت مجزا برای هر داخلی و احراز هویت مشتریان از طریق شماره‌های از پیش تعریف شده به هر تعداد را دارد.
مدیر عامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی افزود: ضمن این که امکان دسترسی جداگانه سازمان بورس و اوراق بهادار به مکالمات ضبط شده وجود دارد.
وی استفاده از خدمات کارگزاری بدون نیاز به دسترسی به اینترنت و نیز استفاده از خدمات کارگزاری به ویژه در زمینه معاملات بدون مراجعه حضوری را بخشی دیگر از مزایای سامانه تماس تلفنی دانست.
پاشانژاد با اشاره به برنامه‌های کارگزاری رضوی در این حوزه تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد: علاوه بر معرفی این سیستم در سایت شرکت، در زمان مراجعه مشتریان برای معامله و یا گرفتن کد بورسی، کارکنان پذیرش مجموعه با معرفی این سامانه و برشمردن مزایای آن برای مشتریان، آن‌ها را به استفاده از سامانه مرکز تماس به جای مراجعه حضوری تشویق می‌کنند.
وی ادامه داد: این موضوع باعث شده تا بسیاری از مشتریان به استفاده از این سیستم متمایل شده و به عضویت آن در آیند.
پاشانژاد اضافه کرد: شرکت در نظر دارد حتی‌الامکان تمامی مشتریان را در یکی از سامانه‌های آنلاین، آفلاین و یا مرکز تماس عضو کند تا مراجعات حضوری به کارگزاری برای سفارش‌های خرید و یا فروش به حداقل برسد.
مدیر عامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی، معرفی این سامانه به مشتریان حضوری و تشویق آن‌ها به استفاده از خدمات این سامانه و همچنین برشمردن مزایای آن در سایت شرکت را از جمله اقدامات صورت گرفته به منظور معرفی هر چه بیشتر این سامانه به مخاطبان و مشتریان عنوان کرد.

پیوست ها:
منابع:
افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود