مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران

کیفیت خدمت خادمیاران رضوی مهم‌تر از کمیت آن است

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۳
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران اظهار کرد: در اجرای خدمت خادمیاران به محرومین کمیت ملاک نیست، بلکه کیفی‌سازی خدمات اهمیت فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار آستان نیوز از مازندران، محمد اسماعیل امامزاده در نشست مشترک کانون‌های خادمیاران رضوی محلی و موضوعی شهرستان قائم‌شهر که صبح امروز در مسجدالرسول(ص) برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و یکمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی، با بیان اینکه نظام و حکومت اسلامی با هدف جاری شدن احکام دینی در جامعه تشکیل شده، گفت: اسلام پل ارتباطی تمام قومیت‌ها است و به برکت وجود نورانی حضرت رضا(ع) امید است به زودی پرچم این حکومت به دست صاحب امر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) سپرده شود.
وی بیان کرد: 246 هزار نفر در سامانه خادمیاری ثبت‌نام کردند که حدود هشتاد هزار نفر از آنها به ارائه‌ خدمت مشغول هستند.
امامزاده به سهم 16 هزارنفری مازندران در طرح خادمیاری اشاره کرد و افزود: در اجرای این طرح کمیت چندان مهم نیست، بلکه کیفی سازی نیروها دارای اهمیت فراوانی است.
وی به حذف خادمیاران غیرفعال از پانزدهم اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: خدمت به امام مهربانی‌ها فقط انجام شیفت در حرم مطهر نیست، بلکه اصل کار و فعالیت خادمیاران رضوی، ارائه‌ خدمات کریمانه به محرومین در محل سکونت و کار است و پاداش این خدمات، شیفت حرم منور رضوی است.
امامزاده با اشاره به اهمیت انتخاب عرصه و مصداق خدمتی از طریق سامانه خادمیاری و ثبت گزارش فعالیت‌ها از سوی خادمیاران و ملاحظه و تائید فعالیت‌ها توسط مسئولان مربوطه، تصریح کرد: همه‌ خادمیاران و مسئولان تحت آیین‌نامه‌ واحدی مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرند و عدم رعایت ضوابط از سوی هر یک از اعضای این تشکیلات، موجب حذف آن فرد از سیستم خادمیاری توسط آستان قدس رضوی می‌شود.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران، خدمت به محرومین به نیت امام رضا (ع) را افتخار بزرگی دانست و گفت: کار و خدمت برای امام رئوف حضرت رضا(ع) به مقطعی از زمان و ساعت اختصاص ندارد، بلکه باید در طول شبانه‌روز و تمام‌وقت، درگیر فعالیت و اجرای وظایف محوله به نحو احسن باشیم.

برچسب ها:
پیوست ها:
منابع:
افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود