پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۴

اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند در اصفهان

کانون خدمت رضوی حسینیه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مناسبت آغاز سال تحصیلی، با هدف دستگیری از نیازمندان، لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون علی بن موسی الرضا(ع) به مناسبت آغاز سال تحصیلی، با هدف دستگیری از نیازمندان و اجرای مواسات و همدلی مورد تاکید رهبری، لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

محمد علی داوری مسئول کانون علی بن موسی الرضا(ع) گفت: قیمت لوازم التحریر به خصوص کاغذ و دفتر در بازار نسبت به گذشته افزایش فراوانی داشته است. با افزایش قیمت لوازم التحریر، تهیه و خرید برای خانواده‌ها به خصوص خانواده‌های کم بضاعت بسیار دشوار و حتی غیرممکن شده است. با نگاه به سایت‌های فروش لوازم التحریر و مغازه‌ها لیستی از لوازم التحریر ضروری و غیرضروری دانش آموزان در مقاطع مختلف تهیه، بسته‌بندی و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

وی افزود: با کمک خیران دانش دوست و خادمیاران کارگروه بانوان وخانواده در اقدامی خداپسندانه تعداد ۱۲۰ بسته لوازم التحریر به تفکیک سال تحصیلی و نیاز هرمقطع تهیه بسته‌بندی و به خانواده های نیازمندی که فرزند دانش آموز داشتند اهدا گردید. این اقلام طبق نیاز هر مقطع چینش و تصویر روی آن ها هوشمندانه انتخاب شده است. بسته ها شامل دفتر۴۰،۶۰،۸۰ برگ، خودکار، مداد، پاک کن، تراش، چسب، پرگار، غلط گیر، خط کش، جامدادی است که پس از بسته‌بندی در بین ۱۲۰ دانش آموز نیازمند شناسایی شده توسط کانون توزیع شد.

مسئول کانون علی بن موسی الرضا (ع) یادآور شد: این کانون از همان ابتدای شیوع کرونا در بین مردم و با مردم بوده است و همچنان هم کمک های مختلفی را در بخش های معیشتی، لوازم التحریر، پزشک رایگان، مشاوره حقوقی و خانواده، جلسات بصیرت افزایی خادمیاران، کاروان های زیارتی مشهد، قم و جمکران، جلسات مذهبی، ایستگاه صلواتی و... در دستور کار دارد تا همه با هم برای کمک به نیازمندان جهادی وارد عمل شویم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی