پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی:
۱۴۰۱-۰۸-۱۶

خراسان جنوبی بیشترین خادمیار را در کشور دارد

مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی گفت: این استان بیشترین تعداد خادمیار را در سطح کشور دارد.

 به گزارش آستان نیوز از خراسان جنوبی، محمدعلی ابراهیمی، مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان در گردهمایی مسئولین کانون های استانی که با حضور مدیر مرکز امور خادمیاری و کانون های خدمت رضوی کشور برگزار شد، اظهار کرد: خراسان جنوبی بیشترین تعداد خادمیار را در سطح کشور دارد.

وی افزود: سال ۱۳۹۵ تشکیلات خادمیاری در خراسان جنوبی شکل گرفت و ۱۷ کانون تخصصی، ۱۷۰ کانون محلی و در تمام شهرستانها رابط محلی و فعال داریم.

مسئول دبیرخانه خدمت رضوی خراسان جنوبی بیان کرد: دبیرخانه خدمت رضوی خراسان جنوبی با توجه به کارهای اجرایی انجام شده از جمله درمانگاه امام رضا (ع)، حرفهایی برای گفتن داریم.

ابراهیمی عنوان کرد: با توجه به شرایط استان و تعداد خادمیاران ان شاءالله بتوانیم از ظرفیت خادمیاران استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شاهد استقبال خوب مسئولان از فعالیت های خادمیاران هستیم، اظهار کرد: مهمترین هدف ما ایجاد امید در دل مردم است و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

ابراهیمی گفت: در دبیرخانه کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی هدف بر تقویت شبکه خادمیاری، استمرار خدمت، هم افزایی درون و برون بخشی و از همه مهمتر حفظ  شئونات آستان قدس است.

وی به مشارکت های مردمی اشاره و خاطرنشان کرد: در بحث ترویج فرهنگ وقف و زیارت در سال جاری چهار وقف در خراسان جنوبی در این خصوص انجام شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی