پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی تاکید کرد؛
۱۴۰۱-۱۲-۲۳

ضرورت توسعه مدیریت هوشمندانه در صنعت دامپروری

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی گفت: صنعت دامپروری به واسطه نقش مهمی که در تأمین امنیت غذایی مردم دارد، نیازمند توسعه مدیریت هوشمندانه و پویا است.

به گزارش آستان نیوز، دکتر سید مهدی سدیدی در بازدید از شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی اظهار کرد: صنعت دامپروری در آستان قدس رضوی طی سال‌های اخیر به واسطه افزایش بهره‌وری در تولید گوشت و شیر و همچنین اقدامات متعددی که در حوزه اصلاح نژاد دام انجام شده، رشد قابل توجهی داشته است و در حال حاضر بزرگ‌ترین مجموعه دامپروری شرق کشور را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: این شرکت با برخورداری از سابقه فعالیتی بیش از 40 سال در عرصه صنعت دامپروری و لبنی، به همراهی قدرتمند در کنار سایر تولیدکنندگان تبدیل شده است.

رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، سلامت و کیفیت محصولات تولیدی را اولویت اصلی این حوزه دانست و گفت: صنایع دامپروری و لبنی رضوی جزء مطرح‌ترین شرکت‌های تولیدی در کشور است که محصولات با کیفیت و سالم را از کارخانه به سفره‌های مردم، آن هم با قیمت اقتصادی و مناسب عرضه می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت توسعه بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و الگوسازی آن در جهان اسلام تصریح کرد: پیشرفت‌های آستان قدس رضوی در صنایع مختلف باعث شده است امروز عتبات عالیات کشور عراق برای راه‌اندازی بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی خود از بنیاد بهره‌وری موقوفات الگوبرداری کند که این امر نشان دهنده اجرای دقیق برنامه راهبردی توسط این مجموعه بزرگ اقتصادی در مسیر موفقیت است.

دکتر سدیدی ادامه داد: تاکنون کشورهای مختلفی برای ایجاد مراکز علمی و دانشگاهی خود از الگوهای موفق اقتصادی در آستان قدس رضوی بهره گرفته‌اند.

وی نیروی انسانی را یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های این آستان مقدس دانست و خاطرشان کرد: بدون تلاش کارکنان برای حفظ و صیانت از مجموعه‌ای که متعلق به امام هشتم(ع) است، این شرکت در مسیر رشد و صعود قرار نمی‌گرفت.

دکتر سدیدی ادامه داد: بنیاد بهره‌وری موقوفات نه به عنوان ناظر، بلکه در نقش حامی در کنار شرکت‌ها و موسسات اقتصادی آستان قدس رضوی قرار دارد.

 

تولید و عرضه روزانه 185 تن شیر

مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی نیز در این بازدید با اشاره به طرح نهایی توسعه واحد دامپروری کنه بیست گفت: توسعه این واحد یکی از طرح‌های مهم شرکت است که عملیات احداث آن از سال آینده و با اختصاص اعتبار با ظرفیت 5000 راس دام مولد آغاز می‌شود.

آرش فرزادنیا ادامه داد: در حال حاضر شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی با در اختیار داشتن 13 هزار دام سنگین و 3 هزار دام سبک، روزانه 185 تن شیر تولید و عرضه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی