پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۹

آغاز فصل بندگی 1000 دختر تازه مکلف در حرم مطهر رضوی

1000 نفر از دختران تازه به تکلیف رسیده آغاز فصل بندگی و عبادت خود را در حرم مطهر رضوی جشن گرفتند. 

به گزارش آستان نیوز، دخترانی از جنس نور در حالی که چادرهای سفید و گلدار خود را به سر کرده بودند با ورود به رواق دارالمرحمه در جشن عبادت و بندگی که برای آنها تدارک دیده شده بود، شرکت کردند و آغاز فصل بندگی خود را جشن گرفتند. 
این جشن بزرگ با حضور 1000 نفر از دختران تازه مکلف مشهد برگزار شد و اجرای برنامه های شاد فرهنگی و جنگ کودک، بیان احکام شرعی تازه مکلفین از جمله برنامه های این مراسم بود. 
مراسم جشن تکلیف تازه مکلفین از تاریخ هفدهم اردیبهشت ماه به مدت سه روز از ساعت 9:00 الی 11:00 با مشارکت آستان قدس رضوی و معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در رواق دارالرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد. 
گفتنی است؛ سالانه بیش از چهار هزار نفر از دانش آموزان تازه به تکلیف رسیده با ثبت نام از طریق سامانه پیامکی 32002888  در جشن تکلیف حرم مطهر رضوی شرکت می کنند و از برنامه های فرهنگی_تبلیغی که از سوی پایگاه تبلیغی حرم رضوی؛ کبوترانه برای آنها در نظر گرفته شده بهره مند می شوند.
در پایان این مراسم غنچه های نوشکفته باغ عبادت به شکرانه ورود به سن تکلیف دو رکعت نماز شکر خواندند و بعد از آن با دریافت هدایای متبرک و فرهنگی این مراسم به پایان رسید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی