پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۳

میزبانی بسیجیان پایگاه یاس نبی شهر مهرگان از خادمین و بیرق سبز آستان قدس

آئین استقبال از خادمین و حاملان پرچم مطهر رضوی با مدح و ثنای آن حضرت و قرائت صلوات خاصه در پایگاه بسیج یاس نبی(ص) شهر مهرگان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قزوین، زهرا رضایی فرمانده پایگاه بسیج خواهران یاس نبی مهرگان، از برگزاری ویژه برنامه جشن رضوی با حضور خادمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به همراه مراسم استقبال از بیرق سبز رضوی و خادمین آستان قدس در پایگاه یاس نبی حوزه نرجس خاتون (س)مهرگان خبر داد.

فرمانده پایگاه بسیج یاس نبی(س) گفت: آئین استقبال از خادمین و حاملان پرچم مطهر رضوی با مدح و ثنای آن حضرت و قرائت صلوات خاصه در پایگاه بسیج و کارگاه خیاطی پایگاه شهر مهرگان برگزار شد و دل و روح و جان عاشقان ثامن الحجج روانه صحن و سرای امام مهربانی‌ها شد و مهمانان عواطف پرشور و عاشقانه خود را به ساحت مقدس امام رئوف تقدیم کردند.

وی افزود: تبلیغ سبک و سیره حضرت امام رضا(ع) و اشاعه محبت اهل بیت(ع) از جمله گفتمان های اصلی این کاروان و ترویج فرهنگ زیارت از راه دور مهمترین هدف خادمان حرم مطهر علی ابن موسی الرضا(ع) است.

رضایی اظهار کرد: همه خواهرانی که در کارگاه خیاطی این پایگاه مشغول فعالیت هستند از خادمان حضرت امام رضا(ع) می باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

افطار تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم امام رضا(ع)
تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم مطهر امام رضا(ع) حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش‎های آنان در حفظ…

تلویزیون اینترنتی