پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور در بارگاه منور رضوی
۱۴۰۲-۰۳-۰۵

خادمیاران نوجوان رضوی از آقا اذن خدمت گرفتند

به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، همزمان با ایام دهه کرامت، آئین افتتاحیه اذن خدمت خادمیاران نوجوان رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، مدیر عالی حرم مطهر رضوی در این مراسم که با حضور 350 خادمیار نوجوان رضوی در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت رضا(ع) عنوان کرد: شما خادمیاران نوجوان امروز به آغاز خدمت در حرم مطهر رضوی مفتخر شدید و آرزوی استمرار این توفیق را از درگاه خداوند متعال و حضرت رضا(ع) برای همه شما خواستارم.
مصطفی فیضی، تصریح کرد: حرم مطهر حضرت رضا(ع) محل تشرف میلیون‌ها زائر در طول سال است و این تشرف بهانه ای برای خدمت به این خیل عظیم زائران است همه ما خادمان بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) افتخار می‌کنیم به بهانه‌ها و با عناوین مختلف مفتخر به خدمت در این بارگاه هستیم. از همین رو باید این فرصت‌ها را مغتنم بشماریم و ارتباط با این قطعه از بهشت را حفظ کنیم.
وی در ادامه خطاب به خادمیاران نوجوان گفت: شما نوجوانان عزیز از جمع صدها نفر و با طی کردن مراحل مختلف توفیق یافتید که هفته‌ای یک کشیک را در فعالیت‌هایی که برای شما اختصاص داده شده است، در حرم حضور یابید و در واقع باید این توفیق را مدیون نگاه پر مهر حضرت رضا(ع) و همراهی و پیگیری خانواده‌های خود باشید.
فیضی ادامه داد: همچنان که بین خدام اقشار مختلف با تخصص‌های گوناگون مشغول به خدمت هستند حتما در جمع شما نوجوانان نیز علاقه‌مندی های متفاوت فکری، فرهنگی، هنری، فضای مجازی و ...وجود دارد پس تلاش کنید در حوزه مورد علاقه خود به زائران خدمت کنید.
 

قدردان افتخار خادمی باشید

مدیر عالی حرم  پیشنهاد کرد، از امروز که مفتخر شدید به حضور منظم و با برنامه در حرم حضرت رضا(ع) از همه علائق که در چارچوب رشد و تکامل هر انسانی است کمک بگیرید تا به سمت راه مستقیم قدم بردارید و با حضور در بخش های مختلف فرهنگی حرم مطهر، اعم از کتاب، مقاله نویسی، هنری و ... به زائران خدمت کنید.
وی تصریح کرد: شما نوجوانان باید از اینکه در این سن کم در دامان حضرت(ع) بزرگ می‌شوید به خود افتخار کنید و ادامه دهنده راه شهدا باشید.
 

قدردان نعمت امام رضا(ع) باشید

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی نیز در ادامه این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) گفت: شروع این افتخار بزرگ و خدمت به زائران را به شما نوجوانان تبریک و شادباش عرض می کنم، امروز برگ جدیدی در زندگی شما ورق ‌خورده است و روز مبارکی برای همه شما خواهد بود.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسین شریعتی نژاد در ادامه بیان کرد: هر کدام از خادمان این بارگاه نورانی هزاران هزار خاطره در پیشگاه امام رضا (ع)دارند و آنچه برای همه ما مهم است این است که قدردان این لحظات ناب باشیم.
وی با بیان اینکه این آستان مقدس که میراث گرانبهای نیاکان و همه دلدلدگان اهل بیت(ع) است به سختی و با عشق به نقطه ای رسیده که امروز این توفیق نصیب ما شده به عنوان خادم الرضا در این مکان شناخته شویم، افزود: همه شیعیان اهل بیت(ع) مرارت‌ها و سختی‌های فراوانی را متحمل شدند تا این میراث به دست ما رسیده است، امیدواریم از این امانت که به دستان با کفایت و دلهای پر از مهر شما رسیده باشد به خوبی محافظت کنید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی