پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۸

نقده میزبان کاروان زیر سایه خورشید شد

کاروان زیر سایه خورشید که از اول دهه کرامت وارد استان آذربایجان غربی شده، میهمان مردم ولایی و عاشقان امام هشتم در شهرستان نقده بود.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، امروز آفتاب شرق ایران شهرستان نقده را نورانی تر کرد و این شهرستان میزبان خادمان  و حاملان پرچم متبرک بارگاه رضوی بود.
خادم امام رضا(ع) گفت: بحمداله در چهاردهمین سال ورود به برنامه زیر سایه خورشید هستیم و هدف از این اعزام کاروان ها ی زیر سایه خورشید در حقیقت تبیین معارف و جایگاه نقش ولایت در زندگی و دنیای مادی و معنوی ماست.
گفتنی است استقبال از خادمین حرم مطهر رضوی در بخش محمدیار نقده، حضور در ستاد فرماندهی انتظامی نقده، حضور در بیمارستان امام خمینی، حضور در منزل خیر مدرسه ساز و حضور در منزل چند شهید و دیدار با خانواده آن ها از جمله برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان نقده بود
آخرین مقصد  این کاروان نثار فاتحه بر مزار شهید خوشنام در یادمان شهید بروجردی بود.

همچنین کاروان خادمین زیر سایه خورشید در ادامه سفر خود به شهرهای آذربایجان غربی وارد شهر نوشین شهر ارومیه شد و مورد استقبال مردم  و مسئولان قرار گرفت.
حضور در جمع مردم روستای چنقرالوی پل، حضور در منزل شهید امنیت سید عباس فاطمیه،  غباروبی و عطرافشانی مزار شهدای روستای چنقرالو و مزار شهید مدافع حرم مصطفی قاسم پور و  حضور در جشن دهه کرامت در مسجد صاحب الزمان نوشین شهر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم رضوی در این شهر بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی