پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خبرها کوتاه از قم
۱۴۰۲-۰۴-۱۷

استمرار کمک های مومنانه در دهه امامت و ولایت

مدیر کانون های خدمت رضوی قم از خدمات خیرخواهانه خادمیاران و یاوران رضوی، به هم استانی های کم برخوردار خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از قم، حجه الاسلام تکیه ای  مدیر کانون های خدمت رضوی استان گفت:  اقشار کم درآمد این استان از نعمات و برکاتِ مستمر امام رضا علیه‌السلام به شرح زیر بهره‌مند شدند.

توزیع غذا بین نیازمندان
به همت خیرین و مشارکت کانون های خدمت رضوی، تهیه و پخت غذا توسط دبیرخانه کانون های خدمت رضوی قم برای عید غدیر جهت ۲۰ هزار پرس در سه آشپزخانه بزرگ شهر برنامه ریزی شده بود که با اعلام پویش واستقبال بی نظیر خیرین قم پخت غذا به ۳۰ هزار پرس رسید و بین محرومین و اقشار کم درآمد و محبین اهل بیت علیهم السلام توزیع شد.

دیدار با سادات قمی

دیدار جمعی از خادمیارن رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی با سادات بیمار در بیمارستان های قم در صبح روز عید غدیر و خانواده شهدای سادات توسط طرح دارالشفا کانون خیرین از دیگر برنامه های اجرا شده در ایام دهه امامت و ولایت بود.

 آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در قم
با اجرای طرح پویش ضامن آهو و کمک خیرین و نیکوکاران، ۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی با تلاش کانون های خدمت رضوی در جلب رضایت شاکیان و جمع آوری مبالغ طلبکاران، از زندان مرکزی قم آزاد شدند.

 تجلیل از ۲۵ مادر جوان دارای سه فرزند و بیشتر در قم.
در این مراسم از ۲۵ مادر جوان دارای سه فرزند و بیشتر که از نظر شاخص‌هایی همچون فعالیت اجتماعى، مقالات علمى و پژوهشى، حافظ بودن قرآن، فرزندآوری پس از شرکت در دو رویداد قبلی و نامگذاری اسامی فرزندان به نام‌های رضا و معصومه، بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران در جمع خانوادها و زائرین  تقدیر شد.
محمدباقر تکیه ای در پایان  اظهار امیدواری کرد که در آینده با کمک های مومنانه خیرین و تلاش خادمیاران و یاوران رضوی خدمات بیشتری به اقشار آسیب پذیر ارائه گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی