پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

اخبار کوتاه از قم
۱۴۰۲-۰۵-۰۹

تداوم کمک های مومنانه در ایام ماه محرم

خادمیاران رضوی استان قم خانواده های کم بضاعت را اکرام و اطعام نمودند.

به گزارش آستان نیوز از قم کانون‌های عمومی و تخصصی خادمیاران رضوی استان با اطعام و همراه با مراسم عاشورایی رونقی دیگر به خانواده های کم بضاعت فراهم آوردند.

کانون شهدای گمنام ومدافع حرم

خادمیاران رضوی پخت غذای گرم به ارزش ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مناسبت دهه اول محرم تهیه و بین خانواده های نیازمند و عزاداران حسینی توزیع نمودند.

در تبیین عاشورایی، با برپایی مراسم روضه و عزاداری به مناسبت ایام شهادت سیدالشهدا(ع)، مداحی و سینه زنی در دهه اول محرم از جمله فعالیت‌های گروهی خادمیاران رضوی کانون شهدای گمنام و مدافع حرم بوده است.

کانون کوثر النبی صلوات الله علیه

در راستای دستگیری از نیازمندان و رنگین کردن سفره آن‌ها، خادمیاران رضوی اقدام به تهیه و پخت غذای گرم به ارزش ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به مناسبت دهه اول محرم کرده و بین خانواده‌های نیازمند و عزاداران حسینی توزیع نمودند.

 مراسم روضه و عزاداری به مناسبت ایام شهادت سیدالشهدا علیه السلام و همچنین برگزاری حسینیه کودک ویژه کودکان و نوجوانان در دهه اول محرم از جمله فعالیت‌های انجام شده در تبیین عاشورایی خادمیاران رضوی کانون کوثر النبی صلوات الله علیه می‌باشد.

کانون مسجد ولیعصر(عج) 

به همت خادمیاران کانون مسجد حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه بسته‌های ارزاق به ارزش۹۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع گردید.

در یاری رساندن به نیازمندان و رنگین کردن سفره آن‌ها، خادمیاران رضوی این کانون اقدام به تهیه و پخت غذای گرم به ارزش ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ريال کرده و بین خانواده‌های نیازمند توزیع نمودند. همچنین به تجهیز و تعمیر منازل خانواده های نیازمند به ارزش ۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال اقدام کردند.

کانون حضرت سلمان(ع)

در اطعام رضوی نیازمندان، خادمیاران رضوی اقدام به تهیه و پخت غذای گرم به ارزش ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال نموده و بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

همچنین برپایی مراسم احلی من العسل به همراه سفره حضرت قاسم(ع) برای نوجوانان، برگزاری روضه و سفره حضرت رقیه(س) و حسینیه کودک جهت آشنایی کودکان با امام حسین(ع) و تقدیم یادبود به کودکان حاضر در مراسم، ساخت ماکت وقایع عاشورا و روضه دهه اول محرم، همچنین برپایی مراسم روضه و عزاداری خانگی از اهم فعالیت‌های گروهی خادمیاران رضوی کانون حضرت سلمان(ع) در ایام دهه اول ماه محرم بوده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی