پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۲۷

اجرای پویش اذان در معابر عمومی توسط خادمیاران تبریز

با هدف ترویج شعائر اسلامی توسط خامیاران کانون خدمت رضوی زیارت استان آذربایجان شرقی پویش اذان گفتن در معابر عمومی تبریز در چهارشنبه‌های امام رضایی برگزار می‌شود.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، محمد فتاحی جانشین کانون زیارت استان در حاشیه اجرای پنجمین پویش اذان در میادین و معابر مهم شهر تبریز گفت: هر مکتب و مرامی شعائری دارد، در اسلام نیز اذان، از شعائر زیبایی است که مسلمانان را به اقامه نماز اول وقت فرا می‌خواند.

فتاحی تصریح کرد: خادمیاران کانون زیارت استان آذربایجان شرقی یکدل شدند تا طنین اذان را در چهارشنبه‌های امام رضایی؛ عمومی و مردمی کنند. 

وی در ادامه افزود: بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان با بانگ زیبای اذان از مساحد بلند می‌شوند به سوی محل این مراکز عبادی در طول روز گسیل می‌شوند و با اتحاد و عشق به خدا، در مسیر رستگاری گام برمی‌دارند.

فتاحی خاطرنشان کرد: پنجمین پویش سروش رحمت، به منظور ترویج اجرای طنین اذان در جمع مردم با حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون زیارت استان در خیابان آزادی تبریز، چهارراه طالقانی اجرا شد که در این مراسم قبل از اذان صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه ‌السلام توسط خادمیاران و یاوران رضوی هم‌خوانی شد و بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، اذان مغرب توسط یکی از خادمیاران با صوتی دلنشین پخش گردید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی