پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۶-۰۵

تجلیل از خادمان اربعین حسینی در ارومیه

در مراسمی با حضور مسئولان استان از بانوان خادمیار اربعین حسینی در آذربایجان غربی تجلیل شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، مراسم تجدید میثاق با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، با حضور مقامات استانی در ارومیه برگزار و از تعدادی از بانوان خادم اربعین تجلیل شد.

یحیی حسین‌خانی معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم، با اشاره به نقش بانوان در تمامی عرصه‌های جامعه گفت: بانوان خادم اربعین مانند دوران هشت سال دفاع مقدس که در پشت جبهه‌های جنگ حضور داشتند در سال گذشته نیز برای خدمت‌رسانی زائران حسینی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

جانشین رئیس ستاد استانی اربعین استان افزود: خدمت به زوار امام حسین(ع) پاداش فراوانی دارد و بنابراین هر اندازه در توان داشته باشیم باید به دیگران خدمت کرده ولو اندک باشد.

نیر الهامی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی نیز با اشاره به فعالیت‌های کمیته بانوان به همنظور تدارک بهتر برای برگزاری شکوهمند مراسم اربعین حسینی، اظهار داشت: کمیته آموزشی و فرهنگی بانوان و خانواده اربعین از دو سال گذشته فعالیت کشوری خود را با فعالیت تمامی دستگاه‌های فرهنگی، دانشجویی، طلاب و جوانان آغاز کرده و امسال نیز برای نخستین مرتبه حرکتی برای میثاق با امام حسین(ع) انجام شده و از بانوان خادم اربعین تجلیل می‌شود.

مسئول کمیته بانوان اربعین تصریح کرد: مواکب اربعین در مرز بازرگان و تمرچین و نیز در ارومیه و میاندوآب با حضور طلاب، دانشجویان، بسیجیان و خادمان آستان قدس رضوی برپا شده و خوشبختانه سال گذشته خادمان اربعین به صورت گمنام به خوبی درخشیدند و زحمات بسیاری را متحمل شدند.

 وی ادامه داد: بی‌تردید بانوان خادم اربعین، بدون ادعا و چشم داشت خدمت می‌کنند چرا که با امام حسین(ع) معامله می‌کنند اما باید قدر آن‌ها دانسته و از زحمات آن‌ها تجلیل شود.

 در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهید عباس فاطمیه به عنوان شهید امنیت، خادمان اربعین مورد تجلیل قرار گرفته و پرچم‌های متبرک امام حسین(ع) و امام رضا(ع) نیز مورد زیارت حضار قرار گرفت.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی