پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۰۸

مولدسازی موقوفات آستان قدس رضوی در تهران با رویکرد افزایش بهره‌وری

با رویکرد مولدسازی و افزایش بهره‌وری موقوفات آستان قدس در تهران، تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان موقوفات تهران و شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی به امضاء رسید.

مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: موضوع این تفاهم‌نامه درباره انجام امور خدمات مشاوره در زمینه‌های مطالعاتی، طراحی و نظارتی است.
دکتر عباسعلی قزل سوفلو درباره جزئیات این خدمات گفت: بنا به نیاز سازمان موقوفات تهران قرار است خدمات مشخصی در حوزه‌هایی همچون مطالعات امکان‌سنجی، فنی، مهندسی، عمرانی و اقتصادی ارائه شود.
او ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است در فاز صفر، خدمات مهندسی برای تهیه طرح‌های کسب‌وکار و امکان‌سنجی انجام و در فاز یک، طرح مفهومی آماده شود.
مدیرعامل شرکت مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی افزود: در فاز دوم نیز طرح‌های اجرایی تهیه خواهد شد.
او با اشاره به خدمات نظارتی مطرح شده در این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: این خدمات شامل نظارت کارگاهی و عالیه و درصورت لزوم انجام خدمات مدیریت طرح و امور مربوط به مدیریت پروژه است.
دکتر قزل سوفلو ادامه داد: علاوه‌براین، خدمات مربوط به انجام پیگیری امور شهرداری، کمیسیون‌های مربوطه، دریافت جواز و پایان کار املاک مربوط به سازمان موقوفات تهران در دستور کار قرار دارد.
او افزود: تمام امور مطرح شده با اعلام نیاز سازمان موقوفات تهران مورد بررسی مشاور قرار می‌گیرد و مشاور با رعایت صرفه اقتصادی و در راستای سیاست‌های کلان ابلاغی و نظام راهبری آستان قدس رضوی، نسبت به ارائه پیشنهادات فنی و اجرایی اقدام می‌کند و پس از بررسی و تایید سازمان، قرارداد موضوع مربوطه منعقد می‌شود.
دکتر قزل سوفلو درباره اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: با توجه به سیاست آستان قدس رضوی و بنیاد بهره‌وری موقوفات و همچنین سیاست‌های کلان ابلاغی از سوی تولیت آستان قدس رضوی، مولدسازی املاک و دارایی‌ها با عنوان یک سیاست راهبردی و اصولی دنبال می‌شود.

گفتنی است، مهندسان مشاور معماری و شهرسازی آستان قدس رضوی با سه دهه فعالیت به عنوان شرکت مهندسی مشاور در زنجیره تامین آستان قدس رضوی، در زمینه‌های متعددی همچون عمران، معماری، شهرسازی، برق، تاسیسات و...، آماده ارائه خدمات پیشرو مهندسی مشاور در سطح کشور به ویژه در نظام توسعه کلان‌سازمان آستان قدس رضوی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی