پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۸-۱۱

اهدای دو مدال طلای امیرحسین زارع به موزه آستان قدس رضوی

امیرحسین زارع، قهرمان نام‌آور کشتی کشورمان، صبح امروز طی مراسمی مدال طلای مسابقات جهانی بلگراد و مدال طلای مسابقات آسیایی هانگژو را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

به گزارش آستان نیوز، در این مراسم که صبح امروز در مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی با حضور معاون فرهنگی فدراسیون کشتی، مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و سرپرست تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد، امیر حسین زارع مدال طلای مسابقات جهانی بلگراد و مدال طلای بازی های آسیایی هانگژو را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.
زارع در این مراسم با اشاره به اینکه تاکنون هر مدال طلایی را کسب کرده ام به آستان علی بن موسی الرضا(ع) اهدا کرده‌ام، گفت: قبل از مسابقات جهانی و آسیایی نذر کردم که اگر مدال طلا کسب کنم آن را تقدیم آستان علی بن موسی الرضا(ع) بکنم و بعد از مسابقات شرایط و بستر فراهم شد و امروز طی مراسمی مدال‌ها را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردم.
وی افزود: مهر حضرت رضا(ع) از کودکی همراه من بوده است و در زندگی هم لطف ایشان گره‌گشای من بوده است، من هم سعی کردم این معامله دو سر سود را با ایشان انجام دهم و شکر خدا تا امروز سایه ایشان بر سر من بوده است و امیدوارم لطف ایشان کم نشود.
زارع گفت: همیشه قبل از مسابقات از امام رضا(ع) مدد می‌طلبم و امیدوارم همه ورزشکاران و نسل بعد از من بتوانند با امام رضا(ع) ارتباط بگیرند و از ایشان یاری بگیرند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی