پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۰۳

مراسم هیات خدام‌الرضا تبریز در هفته بسیج برگزار شد

به یاد شهدای مظلوم غزه فلسطین و گرامی‌داشت یاد و نام شهدای بسیج، مراسم هیأت خدام‌الرضا عليه‌السلام تبریز در مسجد آيت‌الله انگجي برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، خادمیاران و یاوران رضوی تبریز در چهارشنبه امام رضایی بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد آيت‌الله انگجي تبریز دور هم جمع شدند و به یاد کودکان مظلوم غزه و بزرگداشت خاطره شهدای بسیج در هشت سال دفاع مقدس به مرثیه‌سرایی و عزاداری پرداختند. 

مراسم بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید با صوت استاد سعید جباری، صلوات خاصه امام رضا(ع)، زیارت امین الله و با توجه معنوی به آستان ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام با نوای ابوالفضل اروج‌زاده، مداح اهل بیت و با همراهی حضار عاشق و دلداده همخوانی شد. 

سخنران مراسم حجت‌الاسلام مجتبی نظری استاد حوزه و دانشگاه بود که در قسمتی از سخنان خود گفت: خوش به حال آن کسی که هر کاری می‌کند به خاطر خدا انجام می‌دهد. شهدا ماندگار شدند چون کارشان، هدفشان فقط خدا بود و دنبال بقا بودند دنبال جهان، حیات و زندگی نبودند. خصوصت خادمیار هم باید چنین باشد، کارش، عملش فقط برای بقا، آخرت و رضایت خدا باشد. 

ادامه‌دهنده مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت بود که به روضه‌خوانی و مرثيه‌سرایی در رثای اهل بیت و شهدا پرداخت و خادمیاران مخلص آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام در دلدادگی به مداح مراسم، با اشک زلال به ساحت مقدس اهل بیت علیهم‌السلام و شهدای مظلوم ادای احترام نمودند و مراسم با دعا برای سلامتی حضرت حجت(عج) پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی