پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۷

اهدای ۱۱ سری جهیزیه به نو عروسان به همت خادمیاران رضوی نقده

خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان نقده در اقدامی خداپسندانه و به نیابت از امام رئوف با تهیه ۱۱ سری جهیزیه، شادی را مهمان خانه نوعروسان نیازمند کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین اکبر نوروزنژاد مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی با اشاره به ترویج فرهنگ تشکیل خانواده و ازدواج آسان گفت: این اقدام خداپسندانه با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیون تومان به همت خادمیاران رضوی شهرستان نقده تهیه شد. 
وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل اقلامی همچون اجاق گاز، دو تخته فرش، جارو برقی، لباسشویی، سرویس آشپزخانه، ظرف، پلوپز، سرویس چینی و دیگر اقلام ضروری است.
حجت الاسلام نوروزنژاد تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان نقده ۳۰ سری جهیزیه به ارزش نزدیک به 20 میلیارد ریال برای نوعروسان از طریق کانون‌های خدمت رضوی شهرستان نقده تهیه و نوعروسان نیازمند را راهی خانه بخت کرده است.
وی اضافه کرد: همچنین امسال بیش از ۱۰۰ سری جهزیه با مشارکت‌های مردمی و خیرین و شبکه خادمیاری در سراسر استان تهیه شده است.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی