پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی:
۱۴۰۲-۱۰-۲۴

بانوی تراز انقلاب اسلامی در حوزه‌های فردی، خانواده و اجتماع سرآمد است

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با اشاره به لزوم الگوگیری از شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا(س) توسط بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: بانوی تراز انقلاب اسلامی در سه حوزه فردی، خانواده و اجتماع سرآمد بوده و فعال است.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، فاطمه دژبرد در همایش بانوان حریم عاشقی که در تالار وحدت ارومیه برگزار شد، گفت: وظیفه و رسالت اصلی زن طبق آموزه‌های ناب اسلامی، مادری و تربیت فرزندانی برای آینده جامعه اسلامی است اما در کنار این وظیفه در سایر ابعاد نیز با تاسی از حضرت فاطمه(س) باید فعال باشد.
وی به شیوه تربیتی حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و ادامه داد: آن بانوی بی نظیر در فرزندپروری به زیباترین شکل عمل می‌کرد چنان که فرزندان خود امام حسن و امام حسین(ع) را برای آشنایی با فن بیان و آموزه‌های دینی به مسجد می‌فرستاد و در حوزه‌های دیگر نیز با دقت تربیت‌های لازم را انجام می‌داد.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) ام ابیها بود ولی در کنار آن مسئولیت اجتماعی را پذیرا شده و در این عرصه نیز پیشتاز بود.
دژبرد اظهار کرد: باید با استفاده از این الگوی والامقام در زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی پرتلاش بوده و با همه توان در راستای رشد جامعه گام برداریم.
در این همایش از جمعی از بانوان نخبه استان در حوزه‌های مختلف مادران و خواهران شهدا، مدال آوران، دختر شهیده سلامت و عکاسان رسانه‌ای ‌با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی