پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۲۸

استمرار ارتباط با ۲۲ هزار نوجوان و جوان 

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، در مجموع ۱۱ عنوان دوره آموزشی و مجازی برگـــزار شده است و بیـــش از ۲۲ هزارنفر از نوجوانان از سراسر کشور در این دوره های تکمیلی شرکت کرده‌اند.

به گزارش آستان‌نیوز، مجتبی مختاری در رابطه با دوره های استمرار ارتباط با مخاطب گفت: در راسـتای تکمیـل فرآینـد آمـوزش، اسـتمرار ارتبـاط بـا فارغ التحصیلـان دوره بی‌نهایت در بسـترهای متنوعی شـامل اردوهای حضــوری در مشــهد مقــدس، ارتبــاط از طریــق تمــاس تلفنــی، ارســال پیامــک و شــبکه های اجتماعــی، ارســال بســته ها و هدایـا، فراخوان هـای مناسـبتی و از همه مهمتر برگزاری دوره‌های مجازی تکمیلی صـورت می پذیـرد. همچنیـن نوجوانـان پـس از پایـان دوره بی‌نهایـت می‌تواننـد بـا شـرکت در 11عنـوان دوره مجـازی تکمیلـی از جملـه بی‌نهایـت پـلاس، طپـش، کـوارک، محـک، فکرینـو، نـورا، اکسـیر، راز، روشـنا، رهایـی و ... مباحـث مورد نیازشـان را فرابگیرنـد. بخشـی از مخاطبـان منتخـب دوره هـا نیـز بـا پذیرفتـن وظایف اجرایی یا مربیگری ، همـکاری عملـی بـا دبیرخانـه بی‌نهایـت را دنبـال می نماینـد. 
مدیرعامل موسسه جوانان در ادامه افزود : در دوره هایی استمراری سعی شده است در رابطه با همه نیازهای فکری و معنوی نوجوان و جوان برنامه‌ریزی همه جانبه‌ای انجام شود. از این جهت در دوره‌های آموزشی استمراری موضوعات آموزشی متنوعی در حوزه معرفت افزایی پیش بینی شده است که مورد توجه و استقبال این عزیزان قرار گرفته است.
مجتبی مختاری اضافه کرد: علاوه بر دوره های آموزشی غیرحضوری، ایجاد ارتباط حضوری و مستقیم با مخاطبان از طریق حضور ایشان در اردوهای مشهد مقدس یا برگزاری برنامه‌های حضوری در استان‌های کشور و همچنین طرح‌های ملی موسسه همچون کاروان زیارتی اربعین، اعتکاف رجبیه و ... نیز جزو رئوس فعالیت‌های استمراری موسسه جوانان آستان قدس رضوی می باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی