پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۲-۱۲-۰۲

جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در مدارس زنجان برگزار شد

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در مدارس دخترانه معارف و شهدای اطهر مراسم استقبال از خادمین حامل پرچم متبرک حرم مطهر امام هشتم در راستای ایجاد فضای معنوی نزد دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از زنجان، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)  و روز جوان فرهنگیان و دانش‌آموزان دبیرستان‌های معارف و شهدای اطهر ضمن استقبال از خادمین خدمت رضوی حامل پرچم با نغمه‌های زنده و نویدبخش «آمده‌ام ای شاه پناهم بده» را زمزمه کردند.
 همچنین دانش‌آموزان به اجرای برنامه‌های معنوی و قرائت دلنوشته پرداختند و پرچم مقدس را زیارت کردند و با ارتباط زنده خادمین بارگاه ملکوتی با حرم مطهر رضوی، دل‌ها به سوی گنبد مطهر حرم امام مهربانی‌ها روانه شد.
حضور خادمیاران در معیت پرچم متبرک، شور و شوق دانش‌آموزان، رقابت در تمسک جستن و اشک‌هایی که از گوشه چشمان آنان روانه می‌شد، صحنه‌های بسیار دیدنی ایجاد کرد.
این میزبانی عطرآگین به شمیم ناب رضوی با توزیع جوایز به قید قرعه به ۱۶ نفر از دختران از هر آموزشگاه هشت نفر به نیت امام هشتم و همچنین با توزیع بسته‌های تبرکی و پذیرایی از حضار به پایان رسید.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی