پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۷

ضیافت افطاری خادمیاران برای روزه‌داران در قم

خادمیاران رضوی کانون امام رئوف همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) با تهیه و گستردن سفره افطاری از روزه‌داران پذیرایی کردند.

به گزارش آستان نیوز از قم، مریم حقیقت‌نژاد مسئول کانون امام رئوف از پخت و توزیع غذای گرم به همراه بسته افطاری در شب شهادت حضرت علی (ع) خبر داد و گفت: به همت کانون امام رئوف همزمان با ۲۱ماه مبارک رمضان در جوار امامزاده ابراهیم (س) مراسم سفره افطاری با حضور روزه‌داران و با قرائت و تفسیر قرآن کریم، سخنرانی، عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و اقامه نماز جماعت، بیش از ۲۰۰ نفر را اطعام و تکریم کردند. 
حقیقت نژاد افزود: خادمیاران کانون خدمت رضوی در لیالی قدر و به مناسبت شهادت مولی الوحدین امیر المومنین علی (ع) با حضور پر شور خود به خدمتگزاری پرداختند. 
مسئول کانون اظهار کرد: در این مراسم با ۲۰۰ بسته افطار همراه با ۲۰۰ پُرس غذای گرم از روزه‌داران احسان‌پذیر در سفره افطاری پذیرایی شد. 
حقیت‌نژاد در ادامه گفت: خادمیاران با تاسی به سیره امام مهربانی‌ها افطاری دادن را ترویج سنت خداپسندانه ائمه اطهار (ع) می‌دانند و مشتاقانه از روزه‌داران پذیرایی می‌کنند.  
وی با اشاره به اکرام روزه‌دارانِ احسان‌پذیر در ماه ضیافت الهی که از سنت‌های موکد ائمه اطهار است، گفت: خادمیاران توانستند در این مراسم همراه با جزخوانی، زیارت خاصه امام رضا (ع)، دعای قبل از افطار، فضای معنوی حرم رضوی را برای روزه‌داران تداعی کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی