پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم خبر داد:
۱۴۰۳-۰۱-۲۲

توزیع ۵۸۷ بسته حمایتی بین احسان‌پذیران قم

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم گفت: ۵۸۷ بسته حمایتی و ارزاق مهربانی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان بین احسان‌پذیران قم توزیع شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، حجت الاسلام سید محمدباقر تکیه‌ای تصریح کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان کانون‌های محله‌ای و تخصصی 2 هزار و‌ ۵۷۰ سفره افطاری خیابانی و محله‌ای و در گلزار شهدا گسترده شد. 
حجت الاسلام تکیه‌ای بیان کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا در محافل انس با قرآن «سی محفل سی شهید» یکی از برنامه‌های کانون‌ها در بوستان‌های محلات کم برخودار در قم بود که در این محافل هر شب تلاوت قرآن را به یک شهید هدیه می‌کردند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم اجرای طرح «من قرآن را دوست دارم» در حرم مطهر حضرت معصومه (س) را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: همزمان با جشن میلاد آقا امام حسن مجتبی(ع) جشن تکلیف ۱۶۱ روزه اولی‌ در قالب طرح «دختر ماه» با حضور در منازل نوگلان برگزار شد. 
وی اظهار کرد: همچنین ۱۷ فروردین برای دختران نو مکلف در حسینیه فدک سفره افطاری به همراه جشن روزه اولی برای دختران برپا شد که موجب شادی و شعف آنان شد و در پایان هدایایی به این عزیزان تقدیم شد.
حجت الاسلام تکیه‌ای گفت: خادمیاران کانون‌های محله‌ای خدمت رضوی استان قم، با پرداخت بدهی دو مددجوی نیازمند، زمینه آزادی محکومین مالی غیر عمد از زندان را فراهم ساختند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم در خصوص کمک به تهیه جهیزیه نو عروسان توسط خادمیاران اظهار کرد: تامین مقادیری جهیزیه‌ نوعروسان و بن خرید از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان بود که توسط خادمیاران تقدیم احسان‌پذیران شد. 
وی افزود: «طرح یک حقوقدان، یک وکیل، یک قاضی» و مشاوره رایگان از جمله برنامه‌هایی بود که خادمیاران کانون حقوق در ماه مبارک رمضان ارائه دادند که در این طرح هر مراجعه کننده با هر توان مالی، مهمان امام رئوف بود.
وی در خصوص فعالیت‌های کانون‌های محله‌ای و ایثار و شهادت رضوی قم بیان کرد: پس از  حمله به سفارت ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیسیم غاصب در روز دوشنبه ۱۳ فروردین  که موجب شهادت دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی ایران در سوریه شد، جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی با حضور در منزل پدری شهید محسن صداقت از شهیدان این حادثه، ضمن محکومیت این حمله تروریستی، عروج ملکوتی ایشان را تبریک و تسلیت گفتند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی