پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همکاری خادمیاران رضوی محقق شد؛
۱۴۰۳-۰۱-۲۷

برگزاری جشن گلریزان رهائی زندانیان جرائم غیر عمد رفسنجان

خادمیاران و یاوران کانون محله‌ای شهدای صفائیه رفسنجان در جشن گلریزان زندانیان غیرعمد ۱۲0 میلیون ریال کمک کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ رضا اسماعیلی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: در ماه مبارک رمضان بهار قرآن و بهار طبیعت، جشن گلریزان آزادی و رهایی زندانیان جرائم غیر عمد با حضور خادمیاران و یاوران رضوی و مسئولان بخش فردوس و خیرین، بـا حال و هـوای امـام رضایی در تـالار ستاره کویر رفسنجان بـرگـزار شد.
وی بیان کرد: این مراسم با حضور خادمین امام رضا(ع) همراه با پرچم متبرک رضوی و با قرائت صلوات خاصه فضای محفل را مملو از حال و هوای امام رضایی کرد.
اسماعیلی اظهار کرد: خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی شهدای صفائیه به نیابت امام رضا(ع) هزینه آزادی زندانیان را به مبلغ 12 میلیون تومان پرداخت کردند.

خدمت‌رسانی با طبخ و توزیع غذا
اسماعیلی همچنین گفت: خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان در شب‌های ماه رمضان ضیافت افطاری مددجویان را مد نظر قرار دادند و ۵ هزار و ۵۰۰ پرس افطاری در ایام ماه رمضان بین نیازمندان توزیع کردند.
وی افزود: این اطعام به دست نیازمندان و کارتون خواب‌ها رسید که ارزش آن ۵۵0 میلیون ریال برآورد شده است.
اسماعیلی بیان کرد: علاوه بر این خادمین امام مهربانی کانون جان نثاران حضرت علی اصغر(ع) در ضیافتی پذیرای ۳۰۰ احسان‌پذیر در سفره تبرکی رضوی بودند که هزینه ۷0۰ میلیون ریال آن را خیرین و خادمیاران و یاوران رضوی این کانون پرداخت کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی