پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان خبر داد:
۱۴۰۳-۰۱-۲۷

اتمام تدوین سند زیست‌ بوم اشتغال در کرمان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان از اتمام تدوین سند زیست‌ بوم اشتغال در کرمان برگرفته از آیات و روایات اهل بیت (ع) خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، سعید کاظمی‌پور در نشست هم‌اندیشی با جمعی از مدیران سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی استان کرمان گفت: کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان نقش مهمی در توسعه سیره ائمه اطهار خصوصا امام رضا(ع) دارند؛ در همین راستا کانون تخصصی اشتغال و کارآفرینی نیز سند زیست بوم اشتغال را ارائه کرده که تمام مبانی این سند برگرفته از آیات و روایات اهل بیت (ع) است و در تداوم مسیر ترویج فرهنگ کار رضوی است.
وی با بیان اینکه توجه‌ به محورمین از اولویت‌های اصلی سیره ائمه به‌خصوص امام رئوف بوده است، برخی از اموری که در سامانه قابل ثبت است را تشریح کرد و گفت: در بحث اطعام طی یک سال گذشته بیش ‌از ۵۸۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان توسط شبکه خادمیاری توزیع شده که ارزش آن بیش از ۲۰0 میلیارد ریال است.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی با بیان اینکه در بحث ارزاق نیز ۱۹ هزار بسته مواد غذایی به ارزش بیش‌از 80 میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: در بحث قربانی و عقیقه نیز ۸۸۷ راس گوسفند ذبح و گوشت آن در اختیار افراد نیازمند قرار داده شده است.
کاظمی‌پور افزود: تامین بیش‌از یک هزار و ۸۳۷ قلم لوازم ضروری زندگی برای افرادی که توانایی تهیه آن را به هر دلیلی نداشته‌اند، اهداء نزدیک به ۳ هزار دست لباس، انجام ۲۴۰ مورد اقدام لازم در حوزه تعمیر و مرمت خانه‌ها از دیگر اقدامات انجام شده طی سال گذشته بوده است.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی