پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون‌های خدمت رضوی استان قم؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۱

سلسله جلسات «هم عهدی با امام رئوف» در قم برگزار شد

به همت کانون‌های عمومی و تخصصی خدمت رضوی استان قم سلسه جلسات ماهانه «هم عهدی با امام رئوف» هشت اردیبهشت ماه در مسجد المهدی (عج) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از قم؛ در این جلسه که با هدف روشنگری و جهاد تبیین و رفع مشکلات و آموزش ویژه خادمیاران و یاوران رضوی در مسجد المهدی برگزار شد، حجت الاسلام سید محمد باقر تکیه ای مدیر کانون‌های خدمت رضوی به تبیین و شرح برنامه‌های دهه کرامت پرداخت و از خادمیاران خواست تا برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر جشن‌های دهه کرامت حضور پر رنگی داشته باشند.
وی در ادامه به تشریح برنامه‌های کانون‌های تخصصی، عمومی محله‌ایی پرداخت و بر لزوم هماهنگی بین کانون‌ها و انسجام بخشی به فعالیت‌های خادمیاران و یاوران رضوی تاکید کرد.
سیدعلیرضا حسینی معاون کانون‌های محله‌ای قم به روش صحیح انتخاب مصداق خدمتی و ثبت گزارش ماهانه و شرح برنامه در ویژه برنامه قرار هشتم پرداخت.
در پایان این جلسه نیز از زحمات احمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سابق سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، توسط مدیر کانون‌های خدمت رضوی و مسئولین ستادی با لوح و هدیه تقدیر شد. 
ویژه برنامه هم عهدی با امام، میعادگاه تمامی خادمیاران کانون‌های تخصصی و محله‌ای به شمار می‌رود و خادمیاران با شرکت در این مراسم ضمن بازخوانی اهداف خادمیاری و ترویج و توسعه سیره رضوی، مشکلات احتمالی و سوالات خود را با مسئولین کانون‌های تخصصی مطرح و در راستای رفع آن هم اندیشی می‌کنند.
از جمله اهداف این جلسه می‌توان به ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به محرومین تحت حمایت کانون‌ها و همچنین افزایش وحدت و انسجام میان خادمیاران این ویژه برنامه اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی