پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۹

اجرای طرح «آقا حساب کردند» در بندر ماهشهر

مدیر کانون‌ خدمت رضوی نوعدوستی از اجرای طرح «آقا حساب کردند» و تسویه بدهی نیازمندان در شهرستان بندرماهشهر خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از خوزستان، فاطمه صیدالی مدیر کانون خدمت رضوی نوعدوستی شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: هر ماه، خادمیاران و یاوران رضوی و جمعی از نیکوکاران این شهرستان دست به دست هم داده و در پویش «قرار هشتم به نیت امام رضا(ع)» شرکت می‌کنند و در این ماه قرار بر این شد تا کمک‌های خود را برای اجرای طرح «آقا حساب کردند» هزینه کنند. 
وی افزود: در این طرح با توجه به مشکلات معیشتی، حساب خُرد بدهکاران آبرومند به فروشگاه‌های مواد غذایی از طرف آقا امام رضا(ع) تسویه شد.
وی با اشاره به تامین کمک هزینه زائر به مشهد مقدس خاطرنشان کرد: علاوه بر این خادمیاران رضوی همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی در چند فروشگاه برای خرید کتاب دانش آموز، خرید یک کیسه آرد حضور یافته و جویای حساب‌های دفتری خانواده‌های آبرومند و نیازمند شدند و حساب‌های آنان را با نام حضرت رضا(ع) تسویه کردند.
وی تصریح کرد: در این طرح در مجموع مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال جمع‌آوری و حساب‌های خرد برخی از خانواده‌ها به برکت نام حضرت رضا(ع) تسویه شد و این خانواده‌ها نیز از امام مهربانی‌ها علی بن موسی الرضا(ع) و خادمین آن حضرت تشکر کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی