پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۰۱

دومین جشنواره جوانه‌های رضوی در تهران به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه دومین جشنواره جوانه‌های رضوی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران؛ همزمان با دهه کرامت مراسم اختتامیه دومین جشنواره جوانه‌های رضوی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار و به کار خود پایان داد.
این جشنواره به همت کانون‌های خدمت رضوی و با مشارکت آموزش و پرورش در سطح استان تهران برگزار شد.
اکبر رضایی دبیر کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی استان تهران با اشاره به پیشرفت مشارکت دانش‌آموزان نسبت به نخستین دوره این جشنواره گفت: حدود ۳۰۰۰ دانش‌آموز تعداد یک هزار و دویست اثر در قالب تابلوهای نقاشی، خطاطی، عکاسی، طراحی نشان، تئاتر و گروه‌های همخوانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که آثار برگزیده در نمایشگاهی در محل اختتامیه به نمایش گذاشته شد.
رضایی ضمن تشکر از حمایت‌های کانون‌های خدمت رضوی استان و مشارکت امام رضایی آموزش و پرورش گفت: یکی از ابتکارات خاص این جشنواره برپایی چهارشنبه‌های امام رضایی با حضور خودجوش نوجوانان و جوانان در مدارس بود که مورد توجه قرار گرفت.
در ادامه این جشنواره احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و احمد قیومی فرماندار شهر تهران باابراز خرسندی از برپایی این جشنواره‌ها به ادامه دار بودن این قبیل طرح‌ها اشاره و 
با مشارکت در این زمینه فعالیت‌ها حمایت خود را اعلام کردند.
صفرعلی براتلو مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت درباره جشنواره گفت: یکی از راه‌های مناسب برای گسترش فرهنگ رضوی و ایجاد بستر برای شناساندن اهل بیت (ع) خاصه امام رئوف به قشر نوجوان و جوان میهن اسلامی برگزاری این قبیل جشنواره‌هاست.
براتلو حرکت خودجوش دانش آموزان برای برپایی چهارشنبه‌های امام رضایی در مدارس را حرکتی زیبا و بسیار تاثیرگذار خواند و گفت: امیدواریم با نگاه خود حضرت رضا (ع) این فرهنگ ادامه و در همه مدارس فراگیر شود تا شاهد گسترش فرهنگ و سیره رضوی بین دانش آموزان باشیم.
از دیگر برنامه‌های این مراسم اجرای همخوانی گروه دختران و پسران، برگزاری مسابقه برای دانش‌آموزان و اجرای تابلوی هنری با محوریت امام رضا (ع) توسط سید جواد صدیقی بود.
لازم به ذکر است این مراسم با حضور دانش‌آموزان، والدین، معلمان و کادر آموزشی مدارس در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد و در پایان از نفرات، مدارس برتر با اهدای لوح یادبود تقدیر و از سوی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران و معاون آموزش و پرورش هدیه نقدی برای همه دانش‌آموزان در نظر گرفته شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی