پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۰۶

حضور پرشور خادمیان رضوی همدان در مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت

مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت با حضور پرشور خادمیاران رضوی همدان در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از همدان، مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان؛ استاندار و مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی؛ فرماندهان نظامی و انتظامی و با حضور پرشور مدیر و خادمیاران رضوی همدان در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با اشاره به اینکه هر حادثه‌ای را می‌توان از زوایای مختلف ارزیابی کرد، افزود: در روایات داریم هیچ سختی اتفاق نمی‌افتد مگر آنکه در باطن آن الطاف و نعمت خفیه الهی باشد.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید دغدغه خدمت به مردم را داشت و لحظه‌ای از آن غافل نبود، یادآور شد: دشمنان نیز به مساله خدمت‌رسانی آیت الله رئیسی به ویژه به محرومان اعتراف می‌کنند.
امام جمعه همدان حضور جمعیت انبوه در مراسم تشییع را یکی از ثمرات عنوان کرد و افزود: معیاری برای فهم صداقت برخی رسانه‌های داخل نیز انجام شد تا جایی که برخی از این رسانه‌ها که با پول دولت فعالیت می‌کنند از اینکه تصویری از جمعیت تشییع کننده منتشر کنند، ابا و ترس داشتند.
وی اظهار کرد: کشور یک رئیس جمهور خوب را از دست داد و مردم در مراسم تشییع بصیرت را در بزرگداشت مقام شهدای دولت به نمایش گذاشتند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اداره کشور وابسته به شخص نیست، تاکید کرد: مدیران باید به اجرای تعهدات خود همچون گذشته پایبند باشند.
وی حضور گسترده و میلیونی مردم در شهرهای تهران، تبریز ، قم و مشهد را بیانگر دیانت سیاسی آنها خواند که در عرصه‌های مختلف بروز می‌کند.
استاندار همدان نیز در این مراسم افزود: شهید جمهور برای اتمام طرح آبرسانی به همدان اهتمام ویژه‌ای داشت به طوری که این طرح که طی ۱۷ سال، فقط ۳۰ درصد پیشرفت داشت، به بهره‌برداری رسید.
قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: ضایعه آنقدر تلخ است که هنوز نبود رئیس جمهور شهید و هیات همراه باور کردنی نیست اما خدا را شاکر و دلگرم به خاطر وجود رهبر انقلاب امام خامنه ای هستیم.
استاندار همدان ادامه داد: در سال‌های پس از انقلاب وقایع تلخی همچون از دست دادن شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و همچنین شهادت شهید رجایی و باهنر اتفاق افتاد اما انقلاب اسلامی همچنان پرصلابت به مسیر خود ادامه داد.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی