پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۳-۱۹

فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار به کنکوری ها خدمات مشاوره ای  ارائه می کند

جلسه هم اندیشی جهت ارائه خدمات به کنکوری‌ها و برگزاری همایش رفع استرس در مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا(ع) سبزوار برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، جلسه هم اندیشی رئیس مجتمع فرهنگی و کتابخانه امام رضا(ع) با مشاوران و روانشناسان کانون تخصصی مشاوره و مددکاری خادمیاران رضوی سبزوار در راستای برگزاری همایش رفع استرس کنکوری‌ها در اوایل تیرماه1403 برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر علی جانفزا ضمن تشکر از حضور فعال مشاورین کانون تخصصی مشاوره خادمیاران رضوی بر تعامل سازنده این مجموعه با مرکز مشاوره آستان قدس رضوی در طول سال اشاره، و به همفکری کانون با کرسی‌های نظریه پردازی این آستان مقدس و برگزاری کارگاه‌های دانش افزایی و مهارتی در زمینه‌های مختلف با مشارکت موسسات مشاوره‌ای به ویژه مرکز مشاوره آستان قدس رضوی تاکید کرد‌.
در ادامه دکتر رضا جعفری‌نسب مسئول کانون مشاوره خادمیاران رضوی سبزوار و دبیر کانون تخصصی مشاوره و مددکاری استان خراسان رضوی به ارائه گزارش اجمالی از اقدامات 20کانون فعال تخصصی مشاوره‌ای استان و 30 واحد مشاوره در شهرستان با حضور1401متخصص و به برگزاری کارگاه مشاوره تحصیلی با موضوع رفع استرس داوطلبان کنکور پرداخت.
لازم به ذکر است دانش افزایی مراجعین در زمینه‌های  تحکیم خانواده، فرزندآوری، تربیت فرزند، حل مشکلات فردی، خانوادگی، تحصیلی و ازدواج فرزندان، زوج درمانی، آموزش مهارت‌های زندگی، مشاوره قبل ازدواج، مشاوره دوران عقد و نامزدی و مشاوره فردی از جمله موضوعاتی است که در کانون تخصصی مشاوره خادمیاران رضوی سبزوار دنبال می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی