پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

سخنران مراسم اذن خدمت در جمع خادمین میقات الرضا (ع):
۱۴۰۳-۰۵-۰۱

 احیای شعائر حسینی در پرتو عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) محقق می‌شود

 سخنران ویژه‌برنامه اذن خدمت خادمین آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) گفت: احیای شعائر حسینی در پرتو عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع) محقق می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی طبس در مراسم اذن خدمت خدمتگزاران آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) به بیان جایگاه و اهمیت آثار و برکات عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت و اظهار کرد: با استناد به فرمایش حضرت امام محمدباقر (ع)، هر مؤمنی که برای امام حسین (ع) قطره اشکی بریزد، زمینه ورود او به بهشت فراهم می‌شود.
وی با اشاره به این که احیای دین و قرآن از برکات و ثمرات قیام امام حسین (ع) است، گفت: هر کس در مجلس امام حسین (ع) شرکت کند و بر علم و معرفتش بیفزاید، بهشت بر او واجب می‌شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی طبس با اشاره به این که برپایی مجالس عزا برای اباعبدالله الحسین (ع) محبوب‌ترین کار در نزد اهل‌بیت (ع) است، افزود: احیای شعائر حسینی در پرتو عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع) محقق می‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوروزی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که جهان بر مبنای قانون علت و معلول اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: انسان مؤمن باید در تمامی مراحل زندگی بصیرت داشته باشد.
قرائت قرآن کریم توسط کارکنان آستان مبارک، مرثیه‌سرایی کربلایی سجاد زیتونی ذاکر اهل‌بیت (ع) و همخوانی شعر اذن خدمت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی