پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۰۲

خادم‌یاران‌ رضوی ضامن آزادی جوان آران و بیدگل شدند‌

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل گفت: خادم‌یاران و یاوران این شهرستان با مساعدت خیران در اقدامی پسندیده و انسان دوستانه یک جوان محکوم مالی را از زندان آزاد کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، عباس آذرباد گفت: این جوان ۳۲ ساله به‌علت عدم پرداخت وجه چک بلامحل به مبلغ 130 میلیون به مدت یک ماه در زندان کاشان بود.
به گفته دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل، ۱۲۸ میلیون ریال بدهی نیز در قسمت اجرای احکام، توسط خادم‌یاران، یاوران و خیران کانون شمس الشموس با شعار «به عشق امام رئوف گامی برای ظهور» جمع آوری و پرداخت شد.
وی خاطر نشان کرد: کانون خدمت رضوی شمس الشموس از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات مهم و تاثیرگذاری در جهت گره‌گشایی و محرومیت‌زدایی انجام داده‌اند.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل اظهار کرد: کانون شمس الشموس از جمله کانون‌های فعال و تاثیرگذار آران و بیدگل است که در ارزشیابی ماهانه عملکرد کانون‌ها نیز به طور معمول از لحاظ تعداد فعالیت یا جذب و هدایت مالی هزینه در رتبه نخست کانون‌‌های شهرستان قرار دارد.
به گفته وی، کانون خدمت رضوی شمس الشموس دارای ۲۸ خادمیار و هفت نفر یاور رضوی رسمی است که ۶ نفر آن از برادران و ۲۹ نفر از خواهران در گروه سنی ۲۱ تا  ۶۰ سال است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی