مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمان،

خادمیاری نزدیک‌ترین مدل مدیریت اجرایی به صدر اسلام است

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۲
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمان گفت: با بررسی سیره ائمه(ص) در صدر اسلام و اهتمام آن بزرگواران برای کمک به انسان‌های نیازمند به مدلی از مدیریت اجرایی مواجه هستیم که در طرح خادمیاری دنبال می‌شود.
سید حسین صابری در گفت و گو با خبرنگار آستان نیوز ابراز کرد: از آنجایی که در این طرح هر فعالیتی با نام مبارک امام رضا(ع) عجین شده است، ماندگاری و برکت خاصی دارد.
وی وظیفه اصلی دفاتر نمایندگی را شناسایی خادم و مخدوم و وصل کردن آنها به یکدیگر دانست و تصریح کرد: وقتی صحبت از نیازمند می‌شود نوعا نیازهای مالی به ذهن‌ها می‌رسد و کمتر به مباحث اخلاقی و فرهنگی به عنوان نیاز پرداخته می‌شود.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان با اشاره به مأموریت‌های محوله جدید مقام معظم رهبری بعد از انتساب حجت الاسلام رئیسی گفت: آستان قدس برای تحقیق این ماموریت‌های اثرگذار، گسترده و سنگین نیازمند ساختاری جدیدی برای ارائه خدمت در سطح کشور بود تا به اهداف جدید نائل شود که طرح خادمیاری این امکان را فراهم ساخته است.
وی اساس کار خادمیاران رضوی را خدمت به مردم در منطقه محل زندگی خود دانست و تصریح کرد: به میمنت این نیت پاک هر خادمیار در طول سال، از امکان حضور 12 نوبت کشیک در جوار امام علی با موسی رضا(ع) برخوردار است.
صابری با اشاره به منشور هفت گانه خدمتی مقام معظم رهبری به آستان قدس اظهار کرد: خدمت به زائران و مجاوران بارگاه امام علی بن موسی رضا(ع) و استفاده از ظرفیت عظیم فرهنگی این آستان در سطح کشور از مهمترین وظایف خادمیاران است.
برچسب ها:
پیوست ها:
منابع:
افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

HTML محدود