.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی؛

تکریم زائر رویکرد خدمت خادمیاران رضوان است

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی گفت: تکریم زائر رویکرد خدمت خادمیاران رضوان است، بنابراین این خادمیاران باید با رعایت شأن زائر امام رضا(ع) در حریم رضوی خدمت کنند.

1397/11/23 سه‌شنبه

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، علی قدیری ابیانه در سومين گردهمايي آموزشي وتوجيهي خادمياران رضوان که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: طرح رضوان یک حرکت ارزشمندی است که با حمایت و همکاری خادمیاران جوان به نقطه بلوغ رسیده است.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی گفت: طرح رضوان یک اقدام بزرگی در راستای خدمت رسانی به زائر امام رضا(ع) است.
مشاور تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه سامانه میهمانسرای حضرت رضا(ع) به منظور توزیع عادلانه و فراگیرتر دعوت‌نامه‌های میهمانسرای حضرتی با بهره گیری از ظرفیت فناوری‌های نوین و فضای مجازی فعالیت می‌کند، افزود: خادمیاران رضوان باید با رعایت قوانین و ضوابط اسلامی حرمت این مکان مقدس را حفظ کنند و با اهتمام به تکریم زائر امام هشتم(ع) از آنان استقبال کنند.
وی با بیان اینکه در کل منظومه هستی چند نکته نورانی وجود دارد که بارگاه منور امام رضا(ع) یکی از آن نقاط نورانی است، گفت: خادمیاران رضوان بایستی با بهره گیری از سیره رضوی و با رفتارهای صحیح نقطه عطف بین امام و زائران باشند.
وی گفت: در آینده نزدیک سامانه رضوان به سازمان حرم مطهر رضوی منتقل خواهد شد و چهارمین گردهمایی خادمیاران رضوان با نظارت و مدیریت این سازمان برگزار خواهد شد.
قدیری ابیانه پیرامون بهره مندی زائران از غذای حضرت گفت: در سامانه ثبت‌نام غذای حضرتی با عنوان رضوان، زائران هنگامی‌که وارد حرم مطهر می‌شوند، با فعال کردن موقعیت مکانی گوشی همراه خود و اجازه دسترسی به نرم افزار رضوان، در فهرست انتظار قرعه‌کشی روزانه حرم مطهر قرار می‌گیرند و در صورت انتخاب شدن، امکان بهره‌مندی از سفره اطعام رضوی برای خود و همراهانی که تا کنون از غذای حضرتی متنعم نشده‌اند را خواهند داشت.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
نسخه قابل چاپ
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها آخرین مطالب
.گزارش روز
.گفت و گوی روز
.
فرهنگی
.

.All right reserved by Astan Quds Razavi

تمام حقوق این وبگاه متعلق به آستان قدس رضوی است.