.

طی سال 1397 صورت گرفته است؛

افزایش 10 نمایندگی فروش محصولات نان قدس رضوی در کشور

مدیر عامل شرکت نان قدس رضوی از افزودن 10 نمایندگی فروش محصولات نان قدس رضوی به سایر نمایندگان سراسر کشور طی سال 1397 خبر داد.

1398/2/3 سه‌شنبه

محمد صادق مروارید در گفت و گو با آستان نیوز خاطر‌نشان کرد: این نمایندگان در شهرهای تبریز، رشت، اردبیل، همدان، شیراز و تهران به نمایندگان شرکت اضافه شده است.
وی با بیان این که شرکت نان رضوی در حال حاضر دارای 84 نفر نماینده در سطح کشور است، افزود: این شرکت همچنین حدود 100 کیوسک و 5 فروشگاه عرضه مستقیم محصولات در سراسر کشور دارد.
مدیر عامل شرکت نان قدس رضوی ادامه داد: بیشتر این نمایندگان در خارج از شهر مشهد حضور داشته و بخشی از کیوسک‌ها در تهران و مابقی آن‌ها که حدود 85 کیوسک می‌شود به همراه فروشگاه‌های عرضه محصولات نان قدس رضوی در مشهد مستقر هستند.
مروارید با اشاره به فروشگاه‌های اصلی این شرکت در سطح شهر مشهد گفت: این مراکز شامل فروشگاه مرکزی واقع در ابتدای بزرگراه آسیایی، نبش آزادی 52، فروشگاه باب‌الجواد در محل ورودی حرم مطهر رضوی از سمت خیابان خسروی، فروشگاه نواب در ورودی حرم مطهر از سمت خیابان نواب صفوی، فروشگاه طبرسی    واقع در ورودی حرم مطهر از سمت خیابان طبرسی و فروشگاه و قنادی رضوی واقع در بلوار سجاد، نبش سجاد 3 است.
وی درباره اقدامات صورت گرفته برای افزایش تعداد نمایندگی‌های فروش محصولات این شرکت در سطح کشور بیان کرد: در این راستا امور فروش و بازاریابی شرکت، نسبت به اعزام تیم‌های بازاریاب با رویکرد بررسی میدانی بازارهای هدف اقدام کرده است.
مدیر عامل شرکت نان قدس رضوی ادامه داد: به  این ترتیب تیم‌های بازاریاب شرکت از طریق انجام تحقیقات محلی و انجام مصاحبه، بهترین گزینه‌ها را برای اعطای نمایندگی فروش محصولات انتخاب کرده است.
مروارید تأکید کرد: شرکت نان قدس رضوی به منظور افزایش کارایی و عملکرد نمایندگان خود ضمن اعطاء مشوق‌های تجاری برای حضور پر رنگ‌تر در بازار، عملکرد آن ‌ها را به صورت مستمر و منظم مورد پایش قرار می‌دهد.
وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه مالی بیان کرد: این شرکت از طریق ایجاد انضباط مالی و برنامه‌ریزی دقیق در تولید و فروش محصولات خود توانست در سال گذشته و برای نخستین بار، مطالبات آستان قدس رضوی را به عنوان سهامدار پرداخت کند.
مدیر عامل شرکت نان قدس رضوی ادامه داد: همچنین می‌توان مدیریت هزینه‌ها و جلوگیری از هزینه‌های غیر ضروری را که در سال گذشته منجر به کاهش هزینه‌ها علیرغم افزایش فروش و سود شده است نام برد.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
نسخه قابل چاپ
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها آخرین مطالب
.گزارش روز
.
فرهنگی
.

.All right reserved by Astan Quds Razavi

تمام حقوق این وبگاه متعلق به آستان قدس رضوی است.