.

تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از مرکز 138 تأکید کرد،

لزوم دریافت نظرات مردمی برای بهبود خدمت‌رسانی به زائران

تولیت آستان قدس رضوی در بازدید از مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی(۱۳۸) بر ضرورت و لزوم دریافت نظرات مردمی برای بهبود شرایط خدمت‌رسانی به زائران تأکید کرد.

 1398/3/28 سه‌شنبه
  
2019-06-18T22:12:43+04:30

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی ضمن بازدید از مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی(۱۳۸) از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات زائران و مجاوران و نحوه ثبت و پیگیری پیغام‌ها ازطریق این سامانه قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در این بازدید بر ضرورت توسعه پل‌های ارتباطی میان مردم و مسئولان تأکید و اظهار کرد: وجود تشکیلات ارتباطات مردمی در هر نهادی برای بهبود خدمت‌رسانی بسیار مهم و ضروری است.
وی افزود: وجود این مرکز در آستان قدس برای دریافت انتقادات، پیشنهادات و دیدگاه‌های مردمی اهمیتی بسیار بالا دارد، چراکه مردم این آستان نورانی را از خود می‌دانند و نسبت به آن احساس مسئولیت می‌کنند و حق هم همین است، زیرا این بارگاه متعلق به همه بوده و ما خادمان زائران این آستان کبریایی هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین مروی همچنین خطاب به مسئولان مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی تأکید کرد: حتما بنده را بطور مستمر در جریان نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردم قرار دهید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
نسخه قابل چاپ
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها آخرین مطالب
.گزارش روز
.گفت و گوی روز
.
فرهنگی
.

.All right reserved by Astan Quds Razavi

تمام حقوق این وبگاه متعلق به آستان قدس رضوی است.