.

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

معرفی سامانه‌های هم‌افزا و یکپارچه شرکت بازار رضوی

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سامانه‌های هم‌افزا و یکپارچه شرکت بازار رضوی معرفی و رونمایی شد.

1397/11/21 يكشنبه

به گزارش خبرنگار آستان نیوز، مهدی جلالی مدیر عامل شرکت بازار رضوی، در آیین افتتاحیه پروژه‌های آستان قدس رضوی که امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌ها این نهاد برگزار شد، عنوان کرد: شرکت بازار رضوی با شعار پیشرو، پیشتاز و الهام‌بخش تحت نظارت سازمان اقتصاد رضوی کار خود را آغاز کرده و مأموریت‌هایی برای آن تعریف شده است.
وی ادامه داد: راه‌اندازی سامانه‌های یکپارچه خدمات سلامت، گردشگری و زیارت، آماد و پشتیبانی و سامانه فروشگاهی آهو از جمله اقدامات این شرکت است.
جلالی به اهداف سامانه خدمات سلامت اشاره کرد و گفت: کاهش آلام دردمندان، تسهیل دسترسی به خدمات درمانی، توسعه خدمات خیریه‌ای و جهادی و تکمیل زنجیره خدمات سلامت ارائه از جمله اهداف کلی این سامانه است که در ذیل آن خدماتی همچون تشخیص، درمان، پرستاری و توانبخشی در منزل، پذیرش، تأمین و تحویل نیاز دارویی و تجهیزات درمانی درب منزل، تجمیع خدمات بیمه‌های درمانی و تکمیلی به محرومین، زائرین و سالمندان و مدیریت و ساماندهی خدمات درمانی خیریه‌ای و جهادی در نقاط محروم کشور بخصوص روستاها ارائه می‌شود.
وی همچنین به اهداف سامانه گردشگری و زیارت اشاره کرد و گفت: ارائه محتوای معرفت‌افزا به زائر، ارائه خدمات فرهنگی متناسب با زائر، کاهش هزینه‌های زیارت، افزایش کیفیت سفر، افزایش رضایتمندی زائر و افزایش تعداد زائر و تکرار سفر را می‌توان از اهداف این سامانه دانست.
مدیرعامل شرکت بازار رضوی افزود: ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار بین شهری، ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار درون شهری، کاهش زمان توقف ناوگان، بالفعل سازی ظرفیت‌های ترانزیتی، مدیریت حمل بار ترکیبی (ریلی، جاده ای، دریایی و هوایی)، استقرار سیستم‌های نوین ناوبریِ قابل پایش و هم افزایی ظرفیت‌های لجستیکیِ مراکز تولید، انبارش، حمل و شبکه‌های توزیع مویرگی نیز از اهداف سامانه آماد و پشتیبانی است.
جلالی در ادامه تصریح کرد: خانواده بزرگ رضوی از جمله همکاران آستان قدس رضوی، سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه، خادمان و خادمیاران و ...، مخاطبان گروهی، اقشار و اصناف شامل نهادها، کارخانجات، خیریه ها و عموم مردم ایران از مخاطبان سامانه آهو بشمار می‌روند.
وی ارائه خدمات آنلاین خرید و سفارش کالا به اصناف و خرده فروشی‌ها، ارائه کالا با پرداخت مهلت دار، اقساطی، کسر از حقوق و... ارائه خدمات آنلاین خرید و سفارش کالا به مصرف کنندگان، ارائه سبدهای معیشتی با نرخ یارانه‌ای و تنظیم بازاری، ارائه کالای حمایتی خیریه‌ها به افراد تحت پوشش و ارائه کالای حمایتیِ خیرین و نذورات معیشتی به محرومین را از جمله اهداف سامانه آهو ذکر کرد.
این مقام مسئول بهبود معیشت و کاهش هزینه‎های زندگی را یکی از اهداف کلان سامانه فروشگاهی آهو برشمرد و گفت: ایجاد ارتباط مستقیم تولیدکننده و مصرف‌کننده و حذف دلال‌ها، کاهش هزینه خرید از طریق تجمیع سفارشات و افزایش میزان خرید، حذف هزینه‌های اماکن تجاری و ... صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های حمل و نقل، تنوع در شیوه پرداخت هزینه‌های خرید و مدیریت تخفیفات، تسهیلات و خدمات مالی از جمله این اهداف است.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
نظر
مطالب مرتبط
پربازدیدترین ها آخرین مطالب
.گزارش روز
.گفت و گوی روز
.
فرهنگی
.

.All right reserved by Astan Quds Razavi

تمام حقوق این وبگاه متعلق به آستان قدس رضوی است.