پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۲۷

اجتماع بزرگ "نوجوانان امام رضایی" در حرم مطهر رضوی برگزار شد

جشن و بزرگ نورالهدی و اجتماع "نوجوانان امام رضایی" با حضور پرشور نوجوانان در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، هفتمین روز ایام دهه کرامت است و کم‌کم به روزهای پایانی این دهه با سعادت و روز میلاد حضرت عشق، سلطان علی موسی الرضا(ع) نزدیک می‌شویم. در این روزها شور و اشتیاق زائران برای برپایی جشن‌های میلاد امام رضا(ع) وصف نشدنی است. هر کس می‌خواهد به نوعی ارادت و عشق خود به محضر امام مهربانی‌ها نشان دهد.

جمعی از نوجوانان امام رضایی امروز در حالی که پرچم‌هایی رنگی که بر روی آن نام زیبای مولایشان حضرت رضا(ع) بر روی آن نقش بسته است، در دست داشتند با حضور در حرم مطهر رضوی در جشن و اجتماع نوجوانان امام رضایی شرکت کردند.

 

جشن بزرگ "نورالهدی" ساعت 8:30 صبح امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه میزبان جمع کثیری از نوجوانان رضوی بود که در کنار هم محفلی عیدانه و جشنی بزرگ به مناسبت میلاد امام مهربانی‌ها برپا کردند. جشنی که سراسر نور و سرور و شادمانی بود.

 

در ابتدای این جشن بزرگ گروه‌های گلدسته‌های حرم" از استان‌های مختلف به اجرای برنامه سرود پرداختند و حال و هوایی عیدانه و شاد به این محفل بخشیدند و سپس نوجوانان امام رضایی میهمان اجرای همخوانی زیبا و دلنشین گروه "انوار" از جامعه المصطفی و گروه همخوانی "نورالهدی" شدند.

 

اجرای مولودی‌خوانی توسط مدیحه‌سرای با اخلاص اهل بیت(ع)، مصطفی قدمگاهی و اجرای برنامه مدیحه خوانی توسط نوجوان امام رضایی، محمد یاسین عالم‌زاده شدند.

 

همخوانی و مداحی پرشور مدیحه‌سرایان اهل بیت(ع)، احد سبزی و محمد اسداللهی از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ نورالهدی و اجتماع نوجوانان امام رضایی بود.

 

گفتنی است، اهدای 8 کمک هزینه سفر کربلا به هشت نفر از نوجوانان امام رضایی همچنین اهدای 88 جایزه فرهنگی و معنوی دیگر به شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ و با شکوه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تشییع باشکوه شهدای خدمت قدردانی مردم از یک عمر تلاش‌های خالصانه آن‌ها بود
تولیت آستان قدس رضوی مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت در شهرهای مختلف را یک قدردانی اجتماعی از یک عمر تلاش و زحمات خالصانه…

تلویزیون اینترنتی