پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۸

معرفی شرکت کسب‌وکار رضوی به‌عنوان پیشران صنایع خلاق و فرهنگی خراسان رضوی

شرکت کسب و کار رضوی به عنوان پیشران و توسعه‌دهنده کسب و کارهای خلاق، نوآور و دانش‌بنیان خراسان رضوی در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی معرفی شد.

به گزارش آستان نیوز، به دنبال برگزاری رویداد تانا(توسعه اکوسیستم نوآوری استان) با موضوع صنایع خلاق و فرهنگی در مشهد که توسط پارک و علم و فناوری استان و با همکاری این شرکت صورت گرفت، کسب و کار رضوی این مهم را به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای سال جاری در کارنامه کاری خود ثبت کرد.
در این رویداد دکتر میرزائی شهرابی رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی، راه‌اندازی پردیس نوآوری سوغات و صنایع خلاق رضوی را پروژه محوری توسعه دهنده سیستم دانش‌بنیان در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی معرفی کرد.
 

توسعه زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی
مجید منفرد مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده بین این شرکت و پارک علم و فناوری استان تصریح کرد: در این راستا قرار است کسب و کارهای نوآور، دانش بنیان و خلاق از طریق راه‌اندازی کارگاه‌های نوآوری سوغات و صنایع خلاق رضوی ساماندهی شوند و با مشارکت این دو مجموعه و سایر نهادهای ذیربط از جمله معاونت علمی ریاست جمهوری حمایت شوند.
او ادامه داد: هدف از این امر توسعه اکوسیستم و زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی، اشتغالزایی و کمک به رشد و توسعه پایدار در این صنایع است. 
منفرد با اشاره به ارائه دستاوردهای شرکت کسب و کار رضوی در غرفه این مجموعه در رویداد تانا گفت: در این غرفه محصولات شرکت در حوزه سوغات رضوی که نمونه عینی ایجاد ارتباط بین اقتصاد و فرهنگ هستند، به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است، شرکت کسب و کار رضوی عضو قرارگاه دانش‌بنیان استان و متولی پردیس نوآوری سوغات و صنایع خلاق است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی