پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس اداره توسعه و ترویج وقف و نذر بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی خبرداد؛
۱۴۰۳-۰۱-۱۹

اجرای پویش مشارکت خانواده شهدا در وقف مشارکتی رواق زیر سطحی حرم مطهر رضوی

رئیس اداره توسعه و ترویج وقف و نذر بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پویش مشارکت خانواده معظم شهدا در وقف مشارکتی رواق زیر سطحی حرم مطهر رضوی در سال ۱۴۰۳ در 31 استان‌ کشور اجرا می‌شود.

محمود احمدی زرمهری در گفت‌وگو با آستان نیوز با اشاره به آغاز این پویش از اواخر بهمن ماه سال 1402 اظهار کرد: ایده پویش در سال گذشته مطرح شد و این مهم با همکاری و همراهی کانون خدمت رضوي در استان خراسان شمالی و با محوریت خانواده شهید رضا صباغی طلبه شهید بجنوردی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، همزمان با روز ولادت با سعادت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام آغاز شد.

وی از اعلام آمادگی جمعی از خانواده‌های معظم شاهد شهرستان بجنورد برای مشارکت در این امر خیرخواهانه خبر داد و افزود: این پویش به طور رسمی در این استان نیز شروع شده است.

او با اشاره به هدف‌گذاری انجام شده برای اجرای سراسری پویش مشارکت خانواده شهدا در وقف مشارکتی رواق زیر سطحی حرم مطهر خاطرنشان کرد: با دعای خیر شهدای عزیز، امیدوارم بتوانیم این پویش تاریخی را با همراهی مرکز امور خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوي در 31 استان کشور به شکل شایسته‌ای برگزار کنیم و برگ زرینی در تاریخ وقف آستان مقدس رضوی رقم زده شود.

احمدی زرمهری ادامه داد: همانطور که شهدای عزیز با وقف جان، نام خود را در این سرزمین ماندگار کردند، با وقفی که به نام آن‌ها انجام می‌شود، نام بلند آوازه‌شان در زمره واقفان این آستان ملائک پاسبان جاودانه خواهد شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی