پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۰۴

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از شرکت صنایع غذایی رضوی

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در راستای آشنایی با اقدامات و خدمات شرکت صنایع غذایی رضوی برای زائران حضرت رضا(ع) و همچنین ایجاد دسترسی آسان شهروندان به فروشگاه‌های رضوی، از بخش‌های مختلف این شرکت دیدن کردند.

به گزارش آستان نیوز، در این بازدید که حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، ایمان فرهمندی نایب رئیس و سلیمی عضو شورا، وحید برجسته‌نژاد شهردار منطقه ۱۰ و نیز جمعی از مسئولان شهرداری حضور داشتند، حاضران از خطوط تولید شرکت صنایع غذایی رضوی و محصولات تولیدی دیدن کردند و در جریان اقدامات صورت گرفته با اشتغالزایی قرار گرفتند.

 

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی گفت: این بازدید در راستای آشنایی با فعالیت‌های شرکت، کمک به رفع موانع تولید و رسیدگی به مسئله ترافیکی میدان بزرگ قائم که یکی از فروشگاه‌های رضوی نیز در آنجا واقع شده، صورت گرفته است.

 

مجتبی هادیان با اشاره به دیگر موضوعات مطرح شده در این بازدید اظهار کرد: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین بر همکاری شهرداری با شرکت صنایع غذایی رضوی برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان و زائران حضرت رضا(ع) تاکید کردند.

 

او ادامه داد: علاوه‌ بر این درباره رفع برخی مسائل میان شهرداری و شرکت مذاکرات لازم صورت گرفت و دو مجموعه به نتایج خوبی در خصوص ارائه خدمات و محصولات نان رضوی به جامعه هدف شهرداری و گسترش همکاری در حوزه‌های مختلف رسیدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی