پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با حضور معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده کلید خورد
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

آغاز دوره چهارم آموزشی «زندگی و بالندگی» / دشمن به دنبال بی هویتی جوانان و نوجوانان است 

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:دشمن جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است تا معضل بی هویتی را در بین آنان گسترش دهد.

به گزارش آستان نیوز، انسیه خزعلی، در مراسم افتاحیه چهارمین دوره آموزشی «ارتقای مهارت‌های یادگیری، یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز»، که روز گذشته با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش در محل تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی برگزار شد، گفت: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، ریاست جمهوری، جنبش تعهد به خانواده را با هدف  دفاع از خانواده، در سازمان ملل مطرح کرده است.
وی ادامه داد: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت های والدین برای بیدارسازی آن ها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه با تاکید بر این که باید به پرورش توجه شود، افزود: باید تلاش ‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم و از شرکت کنندگان در این دوره‌های آموزشی درخواست می‌کنیم، در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.
خزعلی ادامه داد: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.
وی اضافه کرد: پس از ۶ ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.
گفتنی است،  در چهارمین دوره آموزشی «ارتقای مهارت‌های یادگیری یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز» 200 نفر از مربیان و معلمان از استان‌های قزوین، بوشهر، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و چهار محال و بختیاری فراخوان شدند و در این دوره سه روزه که از 7 تا 9 اردیبهشت ماه تدارک دیده شده است، حضور یافتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی