پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۱

معرفی توانمندی‌های صادراتی شرکت کمباین‌سازی ایران در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

با رویکرد معرفی محصولات و توانمندی‌های شرکت کمباین‌سازی ایران و همچنین مذاکره با تجار، بازرگانان و مقامات دولتی کشورهای هدف صادراتی، این شرکت در ششمین نمایشگاه «ایران اکسپو» که در تهران برگزار شده، حضور پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: با توجه به نقش صادرات در توسعه فعالیت‌های شرکت و بر اساس منویات تولیت آستان قدس رضوی و مصوبات هیئت مدیره، توسعه فعالیت‌های بازاریابی و فروش محصولات تولیدی شرکت در بازارهای صادراتی با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

علی اصغر حمیدی‌فرد گفت: بدین منظور مقرر شده محصولات تولیدی شرکت کمباین‌سازی ایران در بازارهای هدف صادراتی همچون کشورهای همسایه، حوزه CIS و برخی کشورهای آفریقایی، معرفی و عرضه شود که نخستین گام برای تحقق این هدف، حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست و استفاده از ظرفیت ایجاد شده، است.

وی درباره برنامه‌های این شرکت در مدت حضور در نمایشگاه ایران اکسپو خاطرنشان کرد: دعوت از تجار کشورهای تاجیکستان، ازبکستان و ارمنستان و همچنین دیدار با نمایندگان بازرگانی سفارت‌های کشورهای همسایه و حوزه آسیای میانه با هدف آشنایی با محصولات و توانمندی‌های شرکت، از جمله این موارد به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران ادامه داد: علاوه‌براین، در تلاش هستیم بتوانیم ظرفیت‌های حوزه صادرات شرکت را به مقامات دولتیِ کشورهای هدف صادراتی و هیئت‌های خارجی که از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران برای بازدید از نمایشگاه دعوت شده‌اند، معرفی کنیم.

حمیدی‌فرد افزود: همچنین، به دنبال توسعه ارتباط با تجار بازرگانی ایرانی فعال در کشورهای هدف صادراتی و نیز عقد قرارداد تجاری و همکاری با شرکت‌های تاجیکی و ازبکی هستیم.

وی، شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی را اقدامی موثر در راستای زمینه‌سازی برای حضور محصولات در بازارهای هدف خارجی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی ایران گفت: با توجه به حضور مهم‌ترین رقبا در بخش ماشین‌آلات کشاورزی در رویداد ایران اکسپو، خوشبختانه امکان آشنایی فعالان دولتی و بخش خصوصی مرتبط با بازارهای هدف صادراتی با محصولات ایرانی فراهم شده است.

وی ادامه داد: اگرچه حضور در نمایشگاه و معرفی محصولات، گام نخست در تحقق برنامه‌های بازاریابی بین‌المللی برای عرضه محصولات در بازارهای صادراتی است، اما اقدامات تکمیلی مانند دعوت از تجار کشورهای خارجی برای بازدید از شرکت، بررسی فرهنگِ بخش کشاورزی آن‌ها، مقررات تجاری و گمرکی کشورهای مذکور و... نیز باید جمع‌آوری و تحلیل شود تا براساس آن برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت در حال برگزاری است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۶ از این نمایشگاه بازدید کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی