پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برای چهارمین سال پیاپی صورت گرفت؛
۱۴۰۳-۰۲-۱۱

انتخاب شرکت قند تربت حیدریه به عنوان واحد نمونه جشنواره امتنان خراسان رضوی

همزمان با آغاز هفته کار و کارگر، شرکت قند تربت حیدریه در سی و پنجمین جشنواره امتنان خراسان رضوی برای چهارمین سال پیاپی به عنوان واحد نمونه استان خراسان رضوی انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: امسال ۳۲۰۰ واحد کارفرمایی در این جشنواره شرکت کردند که تنها ۱۱ واحد موفق به کسب عنوان واحد نمونه در بخش کارفرمایی شدند.

احسان اژدری گفت: در این جشنواره که به همت اداره کار برگزار شد، دو شرکت نیز به عنوان واحد برتر ایمنی و بهداشت انتخاب شدند که شرکت قند تربت حیدریه توانست این موفقیت را هم در کارنامه خود ثبت کند.

وی با تاکید بر ارتقای فرهنگ کار، افزایش بهره‌وری در تولید و ارائه خدمات رفاهی بیشتر به کارگران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارگران سرمایه‌های اصلی شرکت هستند، اقدامات مختلفی در راستای رسیدگی به معیشت این قشر زحمتکش و تلاشگر، رشد و تعالی نیروی انسانی، ارائه خدمات حمایتی و... انجام شده است.

مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه ادامه داد: این شرکت علاوه‌بر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و قانون مشاغل سخت و زیان‌آور، امکاناتی همچون سالن ورزشی، منازل مسکونی و... را برای کارگران خود فراهم کرده است.

اژدری با اشاره به حداقل بودن تعداد حوادث ناشی از کار در شرکت قند تربت حیدریه تصریح کرد: تلاش شده است با ایجاد ایمنی کامل در محیط کار، فضایی امن برای کارگران فراهم شود.

وی ادامه داد: انجام آزمایش‌های ادواری برای کارگران، پیگیری روند درمان تا کسب بهبودی کامل و... بخشی دیگر از اقداماتی به شمار می‌رود که منجر به کسب این عناوین شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی