پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۲

پیام تبریک بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی با صدور پیامی، ضمن تبریک این روز به همه کارگران پرتلاش و زحمت‌کش ایران اسلامی، به ویژه کارگران خدمت‌رسان در بخش‌های مختلف این آستان مقدس، بر تلاش مضاعف برای رسیدگی به معیشت کارگران و همچنین برنامه‌ریزی برای ارتقاء بهره‌وری با مشارکت آن‌ها تاکید کرد.

به گزارش آستان‌نیوز در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
روز جهانی کارگر، فرصتی مغتنم برای تکریم جایگاه و منزلت کارگران متعهد و دلسوزی است که با همت خود، استقلال، پیشرفت و شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان را رقم می‌زنند؛ کارگران زحمت‌کشی که همگام با سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقش مهمی در آبادانی و رشد اقتصادی کشور، آن هم در دورانی که با تحریم‌های ظالمانه دشمنان روبرو هستیم، داشته‌ و دارند.

قطعا در شرایط کنونی نیز تمامی کارگران عزیز کشورمان، تلاش برای سربلندی ایران اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی را مضاعف خواهند کرد و در مسیر تحقق شعار «رشد تولید با مشارکت مردم»، گام‌هایی استوار بر خواهند داشت.

به طور خاص، کارگران عزیز، متعهد و غیور فعال در بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی نیز دست در دست هم گذاشته‌اند تا بتوانیم به همت آن‌ها و با همکاری و هم‌افزایی نهادهای متولی، علاوه‌ بر صیانت، تثبیت و افزایش بهره‌وری دارایی‌های حضرت رضا(ع) که مهم‌ترین ماموریت خادمان این بنیاد است، شاهد تحقق شعار راهبردی سال، رونق اقتصای، خلاقیت و نوآوری، ایجاد اشتغال پایدار و تقویت خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

تردیدی نیست که نیروی انسانی، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه هر سازمان است و بر همین اساس، بنیاد بهره‌وری موقوفات، تمام تلاش خود را برای رسیدگی به معیشت و حل مشکلات کارگرانِ دستگاه حضرت رضا(ع) به کار خواهد بست تا بتواند از توان بازو و قدرت اندیشهِ این قشر پرتلاش، به بهترین شکل بهره‌مند شود، چرا که یقین داریم، رمز پیشرفت و توسعه پایدار در ظهور و پرورش استعدادهای نهفته نیروی انسانی است.

بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی، بر خود لازم می‌داند روز جهانی کار و کارگر را به جامعه کارگری به ویژه کارگران سخت‌کوش این مجموعه، به عنوان متولی تامین تمام هزینه‌های حرم مطهر رضوی و میزبانی از زائران امام هشتم(ع)، تبریک گفته و قدردان همت و روحیه خستگی‌ناپذیر این عزیزان باشد.

در سال جاری با اتکا به همت کارگران عزیز فعال در بنیاد بهره‌وری آستان قدس رضوی، عزم خود را جزم کرده‌ایم تا همچون گذشته امانتداری شایسته برای حفاظت از دارایی‌های حضرت رضا(ع) باشیم و با توجه به پیچیدگی‌های مدیریتی این ماموریت، به دلیل گستردگی و پراکندگی آن در سطح کشور، تلاش و برنامه‌ریزی برای ارتقاء بهره‌وری را مضاعف کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی