پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۲

بیمارستان رضوی واحد نمونه «دوستدار خانواده» خراسان رضوی در سال 1402 شد

در هفته گرامیداشت کار و کارگر، بیمارستان فوق تخصصی رضوی علاوه‌بر کسب عنوان واحد نمونه «حمایت از تشکیل خانواده و فرزندآوری» خراسان رضوی در سی‌ و پنجمین جشنواره ملی «امتنان»، به عنوان واحد نمونه «دوستدار خانواده» استان در سال 1402 معرفی و تقدیر شد.

به گزارش آستان نیوز، در مراسم اختتامیه سی‌ و پنجمین جشنواره امتنان که با هدف معرفی و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای تولیدی نمونه سال 1402 خراسان رضوی و با حضور سید‌صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر روز گذشته در سال همایش تلاش مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران مشهدمقدس برگزار شد، از دکتر محسن محور مدیرعامل بیمارستان رضوی با اهدای تندیس و لوح تقدیر جشنواره تجلیل به عمل آمد.

این بیمارستانِ وابسته به آستان قدس رضوی به عنوان واحد نمونه حمایت از تشکیل خانواده و فرزندآوری موفق به کسب رتبه برتر استان در این جشنواره ملی شد.

در بخشی از متن این لوح تقدیر که به امضای علی حسین رعیتی‌فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیده، آمده است:
«کارفرمایان از پایه‌های اصلی اشتغال و کارآفرینی در کشور هستند که با سرمایه‌گذاری بهینه در امر تولید و خدمات و با بهره‌گیری از توان فنی و تجربی خود می‌توانند زمینه‌ساز بالندگی کشور در عرصه پویایی اقتصادی و ارتقای بهره‌وری ملی باشند.
به پاس همت عالی و تلاش‌های مستمر شما در راستای حفظ و بهبود سلامت کارگران، ارتقای تولید و توسعه محیط کار سالم و رویکرد خلاقانه و مدبرانه به عنوان «کارفرمای حمایت از تشکیل خانواده و فرزندآوری» شناخته شده و از تلاش‌های جنابعالی تقدیر به عمل می‌آید».

تقدیر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان
همچنین در مراسمی که به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی پیرو مصوبات شورای سیاست‌گذاری هفته کار و کارگر و کمیته زنان و خانواده در راستای تجلیل سراسری از بانوان کارگر و واحدهای تولیدی دوستدار خانواده در سالن اجتماعات این اداره در مشهد برگزار شد، از دکتر محور مدیرعامل بیمارستان رضوی با اعطای لوح تقدیر تجلیل شد.

در این لوح تقدیر که به امضای محمد امین بابایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی رسیده، آمده است:
«بی‌شک در جامعه امروز اهتمام به خانواده به ویژه فرزندآوری، جزو راهبردها و برنامه‌های کلان توسعه، و داشتن فرزند در نهاد خانواده و حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری، یک امر ارزشمند و یکی از مهمترین موضوعاتی است که بیش از پیش مورد توجه و تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.
بدین‌وسیله در هفته گرامیداشت کار و کارگر از مشارکت، همدلی و تلاش‌های ارزشمند جنابعالی به عنوان «واحد نمونه دوستدار خانواده» و همراهی با سیاست‌های کلی جمعیت و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همکاری با اهداف و مأموریت‌های این اداره کل تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است با توکل به خداوند متعال در مسیر رشد و سربلندی میهن اسلامی موفق و مؤید باشید».

ارتقاء شاخص‌های فرهنگی اجتماعی و معیشتی کارگران
بیمارستان رضوی با اتخاذ تمهیدات لازم و اجرای برنامه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... توانسته محیط کار سالمی برای کارکنان خود فراهم کند. همچنین بیمارستان با اقداماتی نظیر اعطای هدیه ازدواج و تولد فرزند به‌ویژه هدیه اختصاصی فرزند دوم، توجه ویژه به تجهیز و ارتقاء وضعیت مهدکودک بیمارستان و اختصاص سبد معیشتی، کارکنانش را مورد توجه ویژه قرار داده است.

از طرف دیگر، بیمارستان با گسترش خدمات مربوط به بخش درمان ناباروری، بخش زنان و بلوک زایمان و تجهیز آن به اتاق‌های ویژه زایمان در کنار خانواده مشهور به «LDR»، حمایت‌های تخصصی جسمی و روانی در دوران بارداری و شیردهی، تجهیز کلینیک شیردهی و همکاری برای افزایش ذخیره شیر در بانک شیردهی خراسان رضوی و اقدامات نظیر آن، مسئولیت تخصصی خود را در این زمینه نسبت به جامعه به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

گفتنی است، بیمارستان فوق تخصصی رضوی که در حوزه‌های تشخیصی، درمانی، آموزشی و پژوهشی در رشته‌های مختلف پزشکی در مشهد فعالیت می‌کند، برای سومین سال متوالی در جشنواره امتنان به عنوان واحد نمونه خراسان رضوی انتخاب شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی